لباس + ضدحال

سلام


خیلی خوشحالم .. چون امروز یه خبر خوب گرفتیم   چند وقتی بود که خواهرم دچار کمردرد شده بود .. و فقط یک نقطه از کمرش درد میکرد و ورم کرده بود .


دکترها به چند چیز مشکوک بودن .. تا اینکه امروز جواب آزمایشات رو گرفت و گفتن هیچی نیست


خداروشکر   ( به کسی نگفتم چون نمیخواستم استرس وارد کنم .. )


و اما ..


دقیقاً یک هفته بود که من با این جمله  " لباس من چی بپوشم "  روی اعصاب مامانم پیاده میرفتم   البته مامانم هم پیاده روی منو بی جواب نمیذاشت و اونم به سمت اعصاب من حمله ور میشد


تا اینکه بالاخره امروز عصر لباس مورد علاقم پیدا شد و خریده شد  

( آخر هفته عروسی داریم اونم چندتاااا ..  قبلاً گفته بودم هااا  )


و اما ضد حال


اون هفته ای که رفتیم سفر .. وسطای مسافرت بود که مامان و بابام سوپرایز کردن اینجانب رو ..


و گفتند برای اینکه درست تموم شد و فارغ التحصیل شدی کادو واست گرفتیم .. dance3.gif


دستشون انصافاً درد نکنه .. یک گوشی تمام لمسی نوکیا واسم گرفتن


اما ضد حال :  من کلاً حوصله خوندن کاتولوگ وسیله و اینا رو ندارم . دوست دارم خودم به کاربردهای وسایل پی ببرم .. 

دفترچه این گوشی رو هم خیلی کم خوندم ( 1 صفحه اولش رو )

بعد چند روز پیش توی یه کاری گیر کرده بودم .. از هر طریقی که به مخم می رسید اقدام میکردم ولی کار من اوکی نمی شد .. ( توی گوشی )


پریشب هم که رفتم شارژ خریدم و گفتم بزار امشب یه دل سیر اس ام اس بازی کنم با بر و بچ

اول به آجی بارانم اس ام اس زدم : که با تک زنگ جوابیدن که یعنی شارژ ندارم
بعد به نیلو اس ام اس زدم : که اونم با تک جوابم رو داد

بعد به صحرا جون اس ام اس زدم : که جواب داد با مرتضی بیرونم

بعد به لیلا جون اس ام اس زدم : که گفت اس ام اسام بهت نمیرسه



نظرات 27 + ارسال نظر
باران دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ب.ظ http://khateratemanoto.blogfa.com/

اووووووووووووووول

باران دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ http://khateratemanoto.blogfa.com/

آجی پیچ پیچی شدم دوباره!!!!!!شام هم نتونستم بخورم!اهههههههه که من چقدر مریض میشم!
خدا را شکر که خواهرت سلامته و مشکلی نبوده
واااااااااای از لباس نگو که خودم از تو بدترم!البته خدا را شکر فعلا عروسی مروسی نداریم!اما منم خیلی بد پسندم!پس بلاخره پیدا شد لباس مورد علاقت
میگم حالا اون شب شارژ نداشتی وقتی شارژ گرفتی که دوباره به جوجو اس میداری ازش میپرسیدی؟خودت کشف کردی مگه؟!
آخی پس اون سب از همه ضد حال خوردی!!!ولی من از وقتی تو طرحم دیگه کمتر بی شارژ میشم!خیلی حال میده یه ۵ تومنی میگیرم تا یه هفته دارم!کلا ۱۱ شب به بعد با محسن میحرفم ۲۱۴ دقیقه میشه حرف زد!البته شنبه گرفتم .......اما فکر کنم ایندفعه تا فردا تموم بشه!

باران دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ب.ظ


همین جوری الکی.......
آخه از این شکلکا تا حالا استفاده نکرده بودم!!!
میخوام سرگرم شم دل درد لامذهبم یادم بره!

استفاده کن خواهررر.. هرکاری دوست داری بکن :دی

باران دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ب.ظ

نه بابا خوبم!برم پیش مامانینا بدتر حرص میخورن!اینجا سرگرم باشم بهتره!
پس همونه.......

أناهیتا دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ http://tinyurl.com/y97ry5r

سلام به شما دوست عزیز
شما به پایگان دعوت شدید
منتظر حضور گرمتان هستیم

تینا دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ http://maneshghto.blogfa.com

سلام خوبی عزیزم
آخی خدا رو شکر حال خواهرت خوبه
گوشی نو مبارک خانومی
ایشالا کادوی علوست با جوجووووووووووو
خیلی بده آدم به هرکی اس بده ج نده!
آخه این ایرانسلا همینه دیگه! بی شارژی پدر مردم و دراوردهمن الان بی شارژ شدمممممم
آخجون این شلککا خهلی حال میدهههههههه
میدوستمش

سوشیانت سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام آجی جونم
۵۸۰۰ واست خریدن ؟ خیلی ؟آسونه کار باهاش اصلا احتیاجی نیست دفرتچشو بخونی مبارکاااا باشه
شرمنده من ایرانسلم ارژ نداشت جوابتو بدم این همراه اول هم که اسمساش به ایرانسل نمیاد ! خندم گرفت اسمسم فردا رسید به دستت جواب دادی

خوش به جالت عروسی دارین ایشالا خوش بگذره

جوجوک سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ http://arteen.mihanblog.com/

خدا را شکر خواهرت خوب شده
تو هم جوجو بازی می کنی ما خبر نداشتم
خوش باشی
با جوجو شاد باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ

بله
سلام
مبارکه ولی من بمیرمم لمسی نمیخرم دوس دارم دکمه اییییی
بهدشم که این ضد حال واسه من که طبیعی شده!به هر کی اس ام اس میدی جواب نمیده!مد شده!واسه همین دیگه به کسی اس ام اس نمیدم
ه ه ه
این شکلکه تمسخررررر نداره وگر نه میذاشتم!

آزی هستی ؟؟

آزاده سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ http://manonafasam.blogfa.com

ایشالا کادوی عروست

مینا (جیگیلی) سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.jigiliweb.blogfa.com

سلام ثنا جونم.

قوفونت بشم مرسی که خبرم کردی خانومی.

حال میکنم که خیلی جیگری و همیشه خبرم میکنی.

بووووووووووووووووووس.

به به ...به سلامتی عروسی خوش بگذره گلم.

این شال... عروسی خودت.

عزیزم گوشی نو مبارک. مدلش چیه؟۵۸۰۰ آیا؟

من تقریباً گوشی های نوکیا رو واردم. اگه سوالی داشتی در خدمتم.

بمیرم واست که همه بچه ها واست تک انداختن.

میخوای خودم شماره ام رو بدم تا همیشه برات اس بدم؟ :دی

منم آپم خوشگلم.

خوشحال میشم پیشم بیایی..

بوس بوس.

کیمیا سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ب.ظ http://kamyareman.blogfa.com

سلام عزیزم...مرسی که خبرم کردی...
خدارو شکر که ابجیت طوریش نیس و بخیر گذشته...
وااااااااااااااای همه دخترا واسه لباس عروسی اینجوری عزا دارن...خیلی بده به خدا...
آدم بره تو زیر زمین بادکنک هواکنه ولی تو گیر لباس عروسی نباشه
خدارو شکر که مشکلت بالاخره حل شده...
گوشی هم مبارکت باشه...
منم میخوام بگیرم اما میگن خیلی حساسه و اگه خراب شد کار هر کسی نیس درستش کنه و رو دستت میمونه...
نمیدونم چیکار کنم...
راستی منم الان آپیدم پاشو بیاااااااااا
چقدر شکلکای اینجا بامزه هستن...

کیمیا سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ http://kamyareman.blogfa.com

آره راست میگی...یه لحظه تصورش کردم که یه روزی به اونجا برسه که تو میگی،چه لذتی داشت واقعا...
خداکنه زودتر همه چی حل بشه...
بابت گوشی هم مرسی...
منم تقریبا زیاد اس میدم و گفتم شاید یکی از ایراداش همین باشه...
میسی عسیسم...

nafas سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:17 ب.ظ http://alone-girl7.persianblog.ir

سلام،سلامی به بلندی آسمان .
به زلال و خلوص چشم ساران
سلامی به لطافت گرمای بهاری
سلامی همچون بوی خوش آشنایی
سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل
_________________00_00_________________
________________00___00________________
_______________00_____00_______________
______________00_______00______________
_____________00_________00_____________
00000000000000___________00_000000000000
__00______________0یه0______________00__
____00________0ستاره خوشگل0_______00___
______00_________0برای0_________00______
________00_____0تو دوست0_____00________
__________00_____0عزیزم0_____00__________
_________00_________________00_________
________00________0000________00_______
_______00_______00____00_______00______
______00_____00__________00_____00_____
_____00___00________________00___00____
____0000________________________0000___
___000____________________________000__

؛ .******
……O ؛ *
*.° ؛
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O.............o....o°

مدی سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

مبارکت باشه...یه وقت تو عروسی میبینی که قسمت زندگیت رو پیدا میکنی
امیدوارم بهت خوش بگذره...گوشی جدیدت هم مبارک باشه...

امین سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ب.ظ

خونه جدید مبارک
به امید آینده ای سرشار از شادی
موفق باشی

یک دوست سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ http://neveshteham4u.blogfa.om

سلاااااااااام ثنا جووونم .
خدارو شکر که حال خواهرت خوبه .

وای نگوو آره این لباس انتخاب کردن قبل عروسی خیلی سخته. من هر موقع یه عروسی یا مهمونی میشه. میگم مامااااااااان مامانم هم میدونه میگه هان چیه لابد لباس چی بپوشی.
بابام هم همیشه میگه الهی بمیرم دخترم هیچ وقت لباس نداره . میگه نمیدونم هر سری لباس میخری پس چی میشن. ( کلا اینقدر اذیتم میکنن) حالا خوبه دختره کم خرجیم.

گوشیت مبارک . پس شیرینیش کووووووووووو ؟ هان ؟ هان ؟
من گوشی قبلیم لمسی بود. اینقدر عصابم رو خورد کرد فروختمش. تو کیفم بود برا خودش عملیات انجام میداد. هی میخورد به وسایلم قفلش باز میشد. چند بار برا خودش شماره گرفته بود اون طرف هم نامردی نکرده بود حرفام رو گوش داده بود و شارژم رو تموم کرد .یهو میرفت رو موزیک پلیر وسط کلاس یهو آهنگ میخوند. خلاصه اینقدر کفرم رو درآورد که فروختمش.

میلاد سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ http://milad423.blogfa.com

سلام وب زیبایی داری
به منم سر بزنی شاد میشم [گل]

من و هسمری چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ب.ظ http://manohasmari.blogfa.com

امیدوام عروسی بهت خوش بگذره و بالاخره این گوشیتو کشف کنی

ازی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

آآآآاااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ای شکمم ثنااااااا آآآآآآآآآآآی
من سه ساعت داشتم دنباله کامنتام میگشتم من چرا اسممو ننوشتم؟
ه ه ه ه ه خوش اشکال نداله
اپ

ریحان چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ http://reyhan-mehdi.blogsky.com

سلامگلکم چطوری ؟
وایییییییییییی مرسی از تعریفت
ثناااااااااااااااااا قرار بود بهم بگی مشکلت با جوجوت چیه ها اخه معلمه اصلا نمیتونی فراموشش کنی
خداروشکر که مشکل خواهرت حل شد
بعدشم اینکه منم ایین شکلکا موخام

میشه به منم یاد بدی

مدی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

خوب حیف شد...من قدیما به عشق دید زدن میرفتم عروسی...آخه عروسی های ما همیشه قاطی بود...الان یکی ۲ سال تو تالار میگیرن...منم دید زدن از سرم افتاده چون دیگه شوهر دارم

یک دوست چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ب.ظ http://neveshteham4u.blogfa.com

سلاااام ثنا جونم. خوبی؟
وای آخ جوووووووووون فردا میری عروووووسی .
دلم میخواد میدونی چند وقته یه جشن نرفتم. خب نمیشه منم بیام. بگو این دوستمه از بچگی تا حالا باهم دوستیم و همه جا باهمیم. وای ثنا یادته چه دورانی بود. یادته باهم خاله بازی میکردیم . یادته مدرسه میرفتیم. ( توهم زدم )
گوشیت چه طوره؟ گوشیت ۵۸۰۰ هست ؟ من اینقده دوسش دارم . فقط چون لمسی بود نخریدم. گوشی دوستم ۵۸۰۰ بود. بهش گفتم اگه یه روز گوشیت گم شد بدون دزد کیه. قراره بود بدزدمش

نوک طلا و مخمل پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:10 ق.ظ http://khooneye-madarbozorg.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنون که واسه آپت خبرمون کردی و ببخش من دیر اومدم
الهی ... خدا رو شکر که مشکلی نیست و حال خواهرت خوبه
خوب این جمله جمله ی معروفیه که اکثر ما باهاش آشناییه کامل داریم همینطور مامانهامون :-))
پس بالاخره خریدی؟ مبارکه .. به به عروسی .. حالا بچرخونش کمرو :-)
به به گوشی هم مبارکه .. خیرشو ببینی مادر :-)
خوبه تو ۱ صفحه رو میخونی .. من همون رو هم نمیخونم :-)
بله بله پس هدفت این بود که اونو آزمایش کنی :-)
چه خیالات باطلی :-)
چه اس ام اس بازی ای کردی هاااا :-)
گلم بازم بهمون سر بزن خوشحال میشیم
جیک جیک

باران پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ

آجی جونیه من الان داره مهمون داری میکنه!!!!
امشب هم حسابی میخواد خوشگل کنه بره عروسی
چقدر بده تو نیستی آجی جون
حوصلم سر میره
ما هم داره واسمون مهمون میاد امشب!
منم کمک مامان همه کارا را کردم و الان دارم خستگی در میکنم
فدات شم
خوش بگذره

مدی جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

چرا میدونن...اینا به رسم تحقیق رفتن اونجا که مثلا این شرطا رو هم بگن!

♥ Я♀Ni♥ یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ http://goldunak.blogfa.com

سلام ثنا جونی...خوبی؟

وای کلی دلم واست تنگولیده بود بالاخره درست شد این کامم....

خدارو شکر که حاله خواهرت خوبه خوبه...

گوشی جدیدتم مبارک...چی هست مدلش؟

الهــــی!! خودم شمارمُ میدم بهت غصه نخور(خصوصی میذارم واست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد