آه و قاه

زد حال از همه جا و از همه رنگ ( ورژن 1.2 نسخه بتا )

1- خیلی بد که کلی تیپ و قیافه آماده کنی و بخوای بری شب پیاده روی همراه با دو به همراه پدر .. میری دم در توی کوچه وایمیسی که بابات بیاد و داری توی اون لحظه آهنگ های گوشیتو مرتب میکنی و یه دفعه میبینی که بابات از پشت آیفون میگه : بیا بالا امشب نمیریم ..

من :                                 دوتا پسر خوشتیپ و خوشگل و .. توی کوچه :


2- خیلی بد بیاری میشه که وقتی یک هفته تمام قرار ساعت 9 با سفور محترم شهرداری رو بری و اصلاً یک مورچه نر هم از توی کوچه عبور نکنه . اما یک شب که میبینی دو تا از اون موجودات نر جینگیل مینگیل وایسادن توی کوچه کلی آماده میشی که بری واسه ساعت 9 یهو دم در داییت از راه برسه و بگه خودم آشغال ها رو میبرم ..

من توی دلم : بر غیرت بی موقع دایی لعنت                    دایی : برو تو خونه


3- خیلی حال گیری میشه وقتی توی باشگاه کلی قیاقه به خودت گرفتی و یکی میاد و میگه :

ببخشید شما ازدواج کردین ؟    بعد با غرور تمام و صدایی رسا میگی : نخیر

یعد همون یاروئه میگه :  آخه دیدم انگشتر دستت مثل حلقه میمونه گفتم شاید متاهل شدین

بعد دوباره صداتو رسا تر میکنی و میگی : نه من هنوز مجردم ..

بعد دوباره همون یاروئه همون خود یاروئه میگه : از آشناییتون خوشبخت شدم .


من :               دوستم :    (چیه فکر کردی خواستگاره؟ )                    من : زهر مار


تمامی مطالب بالا جنبه طنز داشته و از تراوشات مغز خود نویسنده وبلاگ میباشد.برداشت هر گونه غیر قانونی از مطالب بالا پیگرد قانونی خواهد داشت . به طوریکه مطمئن باش پشیمون میشی چرا برداشت غیر قانونی کردی . 

.......

جواب مسابقه متعاقباً در پست بعدی اعلام میشود ..



نظرات 23 + ارسال نظر
یاسر شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://yasersat.blogsky.com

با سلام وبلاگ خوبی داری ممنون از مطالبت به ما هم سر بزنید
اگر هم با تبادل لینک موافقید کافیه برام بنویسید

میدونستم وبم جالبه

جواد(موج) شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام خانوم....

منم تازه واردم...

در نگاه تو چیزیست

که مرا به ماورائ خود می خواند

به جایی که با ورود به آن....خیال بازگشت بدارم

در انتظارت نگاهت می مانم...

عجب ... .

آزاده شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ http://manonafasam.blogfa.com

آخ که چقدر خوشمزه تعریف کردی خانمی.کاملا درکت میکنم. زیاد خحرص نخور.بوس عسلی

آره .. جریان باشگاه رو میدونم توهم کشیدی

آزاده شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ http://manonafasam.blogfa.com

عزیزدلم گفته بودی بهم که درد جدایی رو کشیدی. الان دیگه بهش فکر نمیکنی؟ چقدره گذشته؟ چی آرومت کرده الان.؟توکلم بخداست.تو خصوصی برام بگو گلم.

میام میگم آزاده جونمم

باران شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

واسه کامنت بالایی.....
واقعا عجب!!!!
زیبا بود....

باران شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

پس اون کامنتم کووووووووووووو
کلی نوشته بودم واسه این پستت

نمیدونم والا ..

من همه رو تائید میزنم...

باران شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

میگما این مورچهه قبلا هم بود.....نگو آره!چون بهم ثابت میشه واقعا کور و خنگم!آخه ندیده بودمش تا حالا
آخی آجی جون واقعا راست میگی..اینایی که گفتی آخر حال گیریه!اونم واسه یه دختر دم بخت که همه امدش به این اتفاقا و سوژه هاست......ی
حالا غصه نخور .........
راسی سلام
خوب من روزی چند بار باید به تو سلام کنم

آره بود . دیگه من بی تقصیرم

باران شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ

چرا گوشیتا خاموش کردی بی ادب

چند مین خاموش کردم .. سیم کارت مامانمو توش گذاشتم

khastgah شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ

خیلی خوب بود
آفرینننننننننننننن به این استعدادت

جداً ؟

امین شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ

جالب بود
بیا دیگه منو برنده اعلام کن

کدوم جایزه ها به دردت میخوره خدایی ؟؟

مهدی و هنگامه شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام
اپ کردیم در مورد نتایج وب برتر
اگه می خواین بدونید چه کسی برنده شده بیاین به عشق ابدی ما

امین شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

خدایی هیچکدوم
ولی مهم اول شدنه

باشه .. من سعی میکنم اول کنم

یک دوست یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ق.ظ http://neveshteham4u.blogfa.com

سلااااااااااام ثنا جونی. خوبی ؟ کلی خندیدم
بزنم به تخته استعداد طنز نویسیت هم بالاستا.
اون از نامه به او. . . اینم از ضدحال هات برای دخترا.

ثنا واقعی که نبوده اینا که نوشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دور نمایی از واقعیت همراه با تلفیقی از طنز :دی

ممنون دوست جونمییی

آزی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ق.ظ http://http://3ytoni-michooonam.blogfa.com/



ثناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بپر بیا بخله خاله
اومدی؟
جا خالی دادم.ه ه ه ه ه ه ه
شلام شلام.
هپی نیو یر
میگم این هفته که همش ضایع شدن بود خاهر جان؟

بی معرفت هارو میگیرن .. بپاااااااااااا

آره دیگه

جوجوک یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

بند یک واقعا کفر درآوره مگه نه؟
جواب مسابقه را بده جیگر

میگم جواب رو .. دوستان عجله نفرمایید

نیلو و احسان یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ

سلان اجی جونم
همه چی که ضد حال بود یه ذره به چیزای خوب فکر کن که از مغزت تراوش کنه ما نوجوانیم گناه داریم
این مورچهه چه گوگولیه
من هنوز در مسابقه شرکت نکردما

همینا مزه داره .. :دی
شرکت کن .. لحظات آخر هستش هااا

نازنین یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ http://naziyenima.blogfa.com

دایی ها اصولا همینن
منتظرم ببینم چی بردمااااااااااا

میگم بهت عزیزممم

ازی دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ق.ظ


من بی معرفت نیستم[:S001
من بی معررررررررفتتتتتت نیشتممممممممممم

جوجوک دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ب.ظ

منظورت ضد حال بود یا زد حال؟؟

عمداً اینجوری نوشتم جوجوک جونمم که سرچ گوگل لینک نده به وبلاگم

مینا (چیگیلی) دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.jigiliweb.blogfa.com

سلام آجی ثنا جونم.

خیلی ببخشید که این مدت نتونستم پیشت بیام و برات کامنت بذارم.

تازه دیروز از سفر برگشتم.

همه پستهای نخونده ات رو هم خوندم.

میگما این باران ماشال... چقدر توی پستهای تو اکتیوه!!

به نظر من قیافه ات خیلی ساده و مهربون باشه.

میگما ضد حال رو مگه این جوری نمی نویسن؟

مواظب خودت باش عزیزم.

بوس بوس.

سلام مینایی .. اتفاقاً الان توی وبت بودم ..

خوش گذشت ؟؟

آجی باران دیگه ..

ضدحال رو عمداً اونطوری نوشتم که سرچ گوگل لینک نده به وبم

مهدی و هنگامه دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام دوستان
اگه می خواین حرف های خانواده عاطفه و دوستان دیگر را بشنوید
بیاین به عشق ابدی ما

آزاده سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ http://manonafasam.blogfa.com

آجی جونممممممم بدو بیا نظرتو بهم بگو

ازی پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ

گَهلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد