اعلام برنده ها و ارسال جوایز

جواب مسابقه محلـــــــــــه همراه با مراسم اهدای جوایز


کلیک کنید




رمز عین همیشه .. همونیه که همیشه مطلب میخونین

*********************************

خط خطی هاااا

وان ( 1 ) : تصمیم دارم الان زنگ بزنم سوپری محله و لیست خرید بدم پیکش بیاره

لیست خرید من : یک بسته آدامس شیک

نظرتون چیه ؟؟  ( اگر زنگ نزنم The GiRL نیستم )



2. (توو ) به نظر شما چطوری میشه فهمید یک پشه خانوم است یا آقا ؟؟ که وقتی میخوای بکشیش اگر خانوم است که آروم ضربه ای نثارش کنی و اگر آقا است محکم بزنی پس کله اش   یا میشه پشه خانوم رو آروم هدایت کرد به یه مسیر دیگه ...

نظرات 30 + ارسال نظر
آزی پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ب.ظ

سیلام.من اشتباهی رفتم پایین
هیشکی منو دوس نداره اینجا آیا؟

اومدم پیشت چند بار .. اما خیلی شلوغ پلوغه وبت :دی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ

یهنی شی؟کجاش شلوخه؟

نوشته هات یه جوری قاطی هم شده عزیزممم .
برای من که اینطوریه

آزاده جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://manonafasam.blogfa.com

گلم اون رمز قبلی که برام گذاشتی واسم کار نمیکنه. مگه تغییرش دادی؟

فلفل جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ب.ظ

رمز من کار نمی کنه؟

باران جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ

ای دیوونه!
حالا چرا آدامس شیک............حالا که میخوای انقدر زحمت بکشی انرژی مصرف کنی.......بگو یه بسته آدامس ریلکس یا اربیت بیاره!لا اقل تا چند روز مزاحمشون نمیشی!
آجی اگه زنگ نزنی همون شکلی هستی که تو پست مسابقه گفتم!!!!!!!!
بدو بزن.........
تقلب هم نداریما

زنگ میزنم .. چی میخوای بگی تو ؟؟ فکر کردی من جرات ندارم .. هااان ؟

یک دوست شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ http://neveshteham4u.blogfa.com

ای خدااااااااااااااااا باورت نمیشه اگه بگم چقدر خندیدم وقتی تصمیمت رو خوندم
فکر کن یکی زنگ بزنه سوپر بگه یه بسته آدامس شیک بیارین. الان نیشم بازه دارم برات مینویسم .
حالا واقعا زنگ زدی یا نه ؟
راستی ایول بابا اپ منو داغ داغ خوندیا.
خب میگا ثنا یه کوچولو خودت یه نظر از تصورت از من بگو . منم بعدش میگم چه جوریم. باشه ؟

باشه دوست ججووون ..
میام میگم ..
عزیزمیییی

باران شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ق.ظ

زنگ زدی یا نه!!!!!!!!!!؟!
باید صداتونا ضبط کنی من زنگ بزنم بهت تو واسم بزاری......اگر نه ولت نمیکنم خانوم خانوما!

میدونی ساعت چنده!!!!!۳ نصفه شب!امشب خبری ازت نبود آجی خانوم......
نکنه زنگیدی به سوپریه محل از صدای ظریف و قشنگت خوشش اومد و شما هم واسه آدامس و اینا کوتاه اومدی دیگه قسمت شده هنوز دارین میحرفینببینم حالا اصغر آقا بقاله یا اکبر آقا

خدا خفت نکنه :)))))))))))

نه بابا دیشب زود افتخار دادم به تختخواب مبارک و خوابیدم

باشه میزنگم

من و هسمری شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ق.ظ http://manohasmari.blogfa.com

رمزتو تغییر دادی؟؟ قبلی کار نمیکنه!

ازی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ

بگو دوتا منم موخوام

باشه .. امروز زنگ میزنم

farnaZ شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.mordeye-zende2.blogfa.com

من عـــــــاشق این سوسک وبلاگت شدم!‌

قابل نداره :دی

مدی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

من اومدم

یک دوست یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ق.ظ http://neveshteham4u.blogfa.com

ثنا میگما این سوسکه رو کجا بردیش تازه باهاش کلی دوست شده بودم.

کلی خواستگار پیدا کرده بود بی شرف .. میترسیدم آخرش اون بره و من هنوز اینجا مجرد مونده باشم :))

میارمش

khastgah یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ

من هم رمز ندارم

چطوری رمز بدم ؟؟ وبت خصوصی نداره

khastgah یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

اگه امکان داره میل بزن
مرسی

زدم

صحرا دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ق.ظ http://eshgholiyeman.blogfa.com/

سلام ثنا جونم. الهی قربونت بشم ثنا... اونروز اگه تو نبودی که دیوونه شده بودم. باور کن هیچ دوستی ندارم که خوام باهاش اینطوری درد و دل کنم. خیلی ماهی...
اگه پشه خیلی کنه بود مسلما از نوع نر مباشد و یک ضربه محکم نثارش کن...

قربونت برم صحرا جونمم .. خودت خوبی عزیزم ..
اگر توی یه شهر بودیم که باهم کارآگاه بازی در میاوردیم و از قضیه سر در میاوردیم :))

آره اینم خوب اومدی .. میتونه نشونه ای از پشه نر باشه

یک دوست دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ http://neveshteham4u.blogfa.com

سلاااااام ثنا جونم. ببینم زنگ زدی اون شب آدامس شیک بیارن یا نه
ببین از روی پروازشون میتونی بفهمی. اگه با ناز پرواز میکرد همچین آروم بالاش رو تکون میداد یا وقتی نشست جایی برو دستاش رو نگاه کن اگه ناخوناش بلند بود و لاک زده بود پس خانومه .
اگه هم دیدی خشن پرواز میکنه آقا هست اونوقت همچین محکم بزن بکشش .ولی خب قبلش ازش بپرس اگه عاشق بود نکشش باشه ؟

راستی ثنا بدو بریم لباس بخریم آخه آبجی بارن داره عروس میشه. کی بریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست جون اگر این مواردی که تو توی پشه ها گفتی و میتونی ببینی منم دیدم (ناخن لاک زده و اینا ) :))))))))))

باشه.. ازش میپرسم .. اگر عاشق بود نمی کشمش .. به خاطر تو (بوس)

آره عزیزم .. میریم .. لباس میخریم .. این بارون بی وفا عروس شد و ماها رو توی عالم مجردی تنها گذاشت .. مگه نه ؟

آزی دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

شیش شتُ شَشتُ شیش شی تا شیش داهه

بوووووووووووووششششششش

قربونت .. الان میام وبت

آزی دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

چرا با من بد اخلاقی میکنی؟

نه نمیدونن.اون که میخواد به بابام بگه سلام خشک میزنه منم بدتر

نه نه نه نه نه

من ؟!!!!!!!!!!!!!!1
من کی با تو بداخلاق بودم ؟؟؟؟

دوست دارم عزیزممم

جوجوک دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ

به من پسورد ندهی خودم را می کشم

من و هسمری دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ http://manohasmari.blogfa.com

کو سؤال علمیت؟؟؟ چیزی نمی بینم!

همون قسمت 2 ..

من و هسمری دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://manohasmari.blogfa.com

پشه نر نیش نمیزنه! اینجوری میشه تو شلوارشون هم نگاه کرد

جوجوی منحرف :)) :))

ازی دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ

شب که خوابیدن برو زیر پتوش اگه جولابش صولتی بود دختله اگه هر رنگیدیه بود پسمله

دوشم داهیی؟شن تا؟

نمیای اونورا.منکرات نداریم وُلآآآآآآ

اومدم که .. عصری اونجا بودم والاهههههه :))
آره .. یه عالمهه

فلفل دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

اصولا همه پشه هایی که شما می بینی آقا هستند، محکم بزن پس کله شون، خانومها نشستند توی خونه دستور می دن که آقایون برن غذا بیارن، تو دیدرس شما نیستن :دی

آره آفرییییییییییین :)))))))))))

چرا تا حالا به این قضیه دقت نکرده بودم :))

امین دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ب.ظ

من راه شناختشونو میدونم فقط باید قول بدی که پشه آقا رو زیاد محکم نزنی
ببین پشه خانوم مدام ویز ویز می کنه :))))))))))
ولی پشه آقا خیلی بی صدا پرواز می کنه
:)))))))))))))))))۹

این پیامتو میزارم به حساب اینکه تازه دندون عقلتو کشیدی :))

تقصیر تو نیست خب. . دندون عقلت بود دیگه .. پرید :)))))

من اگر پشه آقا ببینم محکم میزنم پس کله اش .. نابود میشه میره فنا :))

[ بدون نام ] دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ب.ظ

وای
خیلی حال داد
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
آره آره محکم بزن محکم محکم:))))))))))))))))))))

ببخشید U ?

مینا (جیگیلی) دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.jigiliweb.blogfa.com

سلام ثنا جونم.

آدامس شیک ؟

از دست تو دختر

تو چیکار به پشه ها داری؟

به به گاوی گوسفندی چیزی باید بکشم .. مینا جوون اومدن ..

من خب کنجکاو بودم در رموز این پشه ها :))

امین دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

ببخشی پیام قبلی من بودم
:))
محکم ها:)))))))))))))))))))))))))))

مطمئن باش طوری میزنم که راحت جون بده :)))

باران دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام این چه سوالایی تو میپرسی دختر!!!!!
البته بنده از اونجایی که تو این زمینه پرفسوراما گرفتم(نه پفسور)جواب سوالتونا میدم!
ببین عزیزم اگه دیدی پشه زیاد داره دور و بر تو میپلکه و .....(اینو خصوصی میگم)بدون این پشه از نوع مذکر هستش!نشونه دیگش سیریش بودنشه!چون اصولا آقایون خیلی سیریش هستن!اگه دیدی ولت نمیکنه و مدام دور سرت میچرخه بدون مذکره!راه دیگه تشخیصش اینه که زیادی وز وز میکنه(این نشونه پر حرفیه ..در نتیجه پشه مونث میباشد).....دیگه بیشتر از نمیتونم اطلاعاتما در اختیارتون بزارم!افت داره واسم!

هنوز دارم به اون پیام خصوصیت میخندم :)))))))))))))))))))))))

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ق.ظ

من آدامس خرسی دوست دارم که بادش کنم این هوا بشه

چرا شماها اسماتون رو نمیزارین ؟؟؟

الف سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.halalatnemikonam.blogfa.com

سلام
تو داستان عشقم همراهیم کن
خوشحال میشم

در مورد پشه ها هم باید بگم تا دیدیشون بکششون
میخواد زن باشه میخواد مرد

سلام عزیزم .. باشه ... میام عین همیشه

باشه میکشمشمون ... اما فقط مردها رو :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد