دوتا تولد و یک عقد

سلام .. تعجب نکنین .. آره خودمم که دوباره آپ کردم   خب این آپم جشن واسه دوتا آجیای گلم هستش ..


14 مرداد که تولد آجی باران عزیزم بود و همون روز هم روز عقدش بود و 18 مرداد هم که تولد آجی قاصدک  عزیزم هستش .. که من گذاشتم بین 11 تا 18 این جشن رو توی وبلاگم بگیرم که به هردوشون تبریک بگم

میدونین چیه من خودم دارم به این نتیجه میرسم که دوستان دنیای مجازی یه جوری یه معرفت خاصی دارن و یه جوری خیلی باصفا هستند و محبت زیادی دارن .. من که الان 3 تا دوست دارم که باهاشون خیلی خیلی صمیمی هستم و در حد اینکه از همه چیز هم باخبریم .. دوتاش که این آجیای گلم .. یکی دیگه هم که تقریباً 2 سال هست باهم دوستیم .. البته دوستای باصفا و صمیمی هم زیاد دارم که خود شما هستین دیگه ...

من که دوستای دنیای واقعیم همه تک تک دارن ازدواج میکنن و وقتی هم که ازدواج میکنن دیگه دوستاشون رو فراموش میکنن .. حالا بگذریم ..

قرار شد تو این پستم تولد آجی بارانم و اجی قاصدکم رو و پیوند آسمونی آجی بارانم و عشقش رو تبریک بگم ..




تولدت مباااااارک آجی خوب و مهربونم .. باران عزیزم





و ...


تولد مهربون ترین و دوست داشتنی ترین آجی خودم


آجی قاصدک تولدت مبارک عزیزم



و ...


پیوند آسمونی آجی عزیزم و خوشگل خودم که خیلی دوسش دارم


HaPpY WeDdiNg BaRan & MoHsEN



نظرات 14 + ارسال نظر
khastgah یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

خیلی مبارک است
قسمت شما

مرسی عزیزم
همینطور شما

جز تو تمومه دنیا پر یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://u-r-mine.blogfa.com

برای هر دوشون تبریک.. هردوشون از دوستای خوبمن..

مرسی گلمم

آفرودیته یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ

مبارکشون باشه :X

مرسی خانومی
من دارم هرشب آپ هاتو میخونمااا .. عقب افتادم کلی

نازنین یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ http://naziyenima.blogfa.com

سلام عزیزم
کجا بودی این همه وقتتتتتتتتتتتتتتت:)
عزیزم نه مامان نمیدونه
یفهمه که ....
ایشا.... ولی فک نمیکنم حالا حالا نوبت به من برسه
ایشا... عروسیه اجیه مهربونم ..:*

ای بابا نازنین جون .. اول شما بعد ما نمیشه بخدا .. تعارف نکنی هااا

عادله و مجتبی یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ http://RAININGDAY.BLOGFA.COM

Salam Sana joon
man be barane aziz ke tabrik goftam bazam migam inshalla khoshbakht beshan be ghasedak joone azizam tabrik migam
mamnun az inke behem sar zadi
babate ghalebam mamnun montazeram azizam

سلام عزیزم .. مرسی از تبریکات

خواهش میکنم گلمم

مینا (جیگیلی) دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.jigiliweb.blogfa.com

سلام ثنا جونم.

نه به اینکه ماه به ماه آپ نمیکنی...

نه به الان..خنده

عزیزم منم تولد دو تا دوست جونات و عقد باران جون رو تبریک میگم.

مواظب خودت باش.

بوس بوس.

سلام عزیز دلممم .. آره دیگه این فاجعه بود
مرسی گلم واسه تبریک

عادله و مجتبی دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ http://RAININGDAY.BLOGFA.COM

SANA jan
az bela taklifi khasteam kash ma ham beham miresidim hanoo hichi maloom nist
bekhoda vasamoon doa konin
kheyli mohtajim

ای بابا تازه اول راهین که .. به خدا توکل کن . .راه درست میاد جلوی پات

فلفل دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

مبااااااارکهههههه دوبله سوبله چوبله!
به خودم هم تبریک می گم که یه بار اومدم دیدم زود آپیدی! تا باشه تولد و عقد و جشن باشه!

مرسی عزیزم دوبله سوبله

قاصدک سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ http://neveshteham4u.blogfa.com

سلااااااااااااااام آجی جونم . وااااااااااااااااااااااااااااااااااای الهی فدات بشم من . نمیدونی وقتی امشب اومدم دیدم تو وبلاگت بهم تبریک گفتی چقدر خوشحال شدم.
یه دنیا مرسی مرسی مرسی مرسی............ یه عالمه بوس برا آجی ثنای عزیز خودم.
خیلی دوست دارم آجی مهربونم.
خیلی خوشحالم کردی. خیلی ذوق زده شدم. مرسییییییییییییییییییییییییییییییی

وظیفم بود آجی چرا دیر اومدی ؟؟ دو روزی نت نیومدی

مهسا سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ http://asheghanehayemanoto.blogfa.com

مبارک باشه
ایشالا جشن نامزدیه شما رو ما تو این دنیای مجازی بگیریم
خوش به حال باران جون و قاصدک جون که دوست خوبی مثل تو دارن

ایشاالله

وظیفمه ایشاالله روزی نامزدی تورو جشن بگیرم مهسا جوون

قاصدک سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

راستی ثنا جونم یه تشکر دیگه اینکه عکس وبلاگم رو درست کردی. مرسیییییییییییییییییییی. بوووووووووووس

وظیفم بود آجی

مرمر سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.manoa30sam.blogfa.com

سلام عسیسم خوفی؟ من مریمم خوشحال میشم منو به اسم دلتنگی های بی پایان دو عاشق بلینکی به وبم بیا و حتما بهم بگو به چه اسمی بلینکمت راستی توی ختم قرآن هم حتما شرکت کن بگو جز’ چندرو می خوای تا منم جلوش اسم نازتو بنوسیم حتما با قرآن به آرزوهای شکلاتیت میرسی
بای مهربونم

سلام ..
باشه میام حتماً

الف چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام

منکه قاصدکو نمیشناسم ولی تولدشو بهش تبریک میگم

به باران هم پیوندشو تو وب خودش تبریک گفتم
اینجا هم تولدشو تبریک میگم(قلب)

مرسی عزیز دلمم

باران چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام آجی جونم
الان حالم خیلی بده
این چند روزر اینقدر بی حوصله بودم که میومدم نت نظرما میخوندم جواب میدادم و سریع میرفتم
دلم میخواد خودمو خفه کنه
من خنگ حاک تو سر!!!!
الهی من قربون تو برم
دستت درد نکنه فدات شنم
ایشالا واسه تو آجی
من شرمندم زودتر نیومدم
تو و قاصدک بهترین دوستای من هستین......خیلی دوستتون دارم
خدا کنه هر دوتون منا ببخشین
به خدا من بی معرفت نشدم
فقط یه کم درگیر بودم این چند روز
آجی شرمندتم
دورت بگرم من مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی

بابا حالا دیگه عقد کردی و دوران عقد هم خاصیت های خودشو داره
می بخشمت

سعی کن با عشقت از تک تک لحظه ها استفاده کنی آجی جونممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد