از پشت ماکس

سلام ملیکوم   دوستان عزیز روزه دار و اینا


من الان از پشت یک عدد ماکس دارم باهاتون صحبت میکنم

بله بله .. توضیح میدم ..


عرضم به حضورتون که .. اون هفته ها بود که خیلی بدجور سرفه میکردم هی سرفه هی سرفه ..

خلاصه قدم رنجه کردیم و رفتیم پیش دکتر ..


گفتم آقای دکتر من هیچ علائمی از سرماخوردگی نداره .. اما هی سرفه میکنم


نفس عمیق بکش


بله بله   هم حساسیت و هم عفونت میباشد .. این قرص ها و شربت ها رو مصرف کن ..


بعد این دکتر ما .. دکتر خانوادگیمون هستش .. یه عادتی داره هروقت میریم پیشش مثلاً میگه اگر تا 3 شنبه خوب نشدی بیا

از شانس هم من همیشه شنبه ها رفتم پیش این و این همیشه میگه اگر تا دوشنبه خوب نشدی بیا :))

یعنی وقتی من هروقت میرم تو مطب این . اینو میگه کلی خندم میگیره


خلاصه که بنده در هر وعده سحر و افطار اینا رو میخورم


سرماخوردگی + لوراتادین + دیفن هیدرامین + بتامتازون + سفکسیم + مولتی ویتامین و در وعده سحر هم فقط Eisen Plus

اما اگر من یزره فرق کرده باشم نکردم

انقدر سرفه میکنم که دیگه گلوم همه زخم شده خواهر

حالا دیگه امروز یکی از دوستام بهم پیشنهاد داد و گفت ماسک بزن تو خونه و اگر بهتر شدی میفهمیم که به یه چیزی تو خونه مثل عطر یا گلدون اینا حساسیت داری ..

دیدم بد نمیگه .. آخه خود رفیقم بیماری ریوی داشته و حالا خوب شده

و به همین دلیل الان بنده ماکس زدم و براتون آپی نمودم


یه موضوعی پیش اومده الان 4 روز هستش که نزدیک افطار هرروز یه شماره ای به من تک میزنه قطع میکنه

یه روز 935 بود یه روز 936 بود و روزای دیگه یه ثابت بود .. نمیدونم کدوم مردم آزاری هستش که جرات حرف زدن نداره و قطع میکنه


راستی تو این شب ها حسابی التماس دعا دارم .. منو یادتون نره

نظرات 26 + ارسال نظر
قاصدک سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ق.ظ http://neveshteham4u.blogfa.com

سلام آجی جونم . واااااااااااااای بمیرم تو چی شدی . چرا هیچی به ما نگفتی ؟
اینهمه دارو میخوری :-((((((((
نارحتم.......................................................................
آجی این چند روز همش میرفتم سرکار به جا داداشم و کلاس رانندگیم و هر شب هم یه جا افطاری دعوت بودیم برا این زیاد گوشی دستم نبود. باورت میشه دیشب داشتم با خودم فکر میکردم چرا چند وقته از ثنا خبری نیست و چیزی نمیگه. گفتم لابد اونم اینروزا سرش شلوغه و... دیشب همش با خودم میگفتم فردا بیدار شدم حتما حتما بهت زنگ میزنم . ولی دیشب تا سحر بیدار موندم بعد آقاییم رو بیدار کردم و یکم هم حرف زدیم دیگه اینقدر خسته بودم تا 1 خوابیدم بیدار شدم هول هولی رفتم کلاس و سرکار دوباره نشد زنگ بزنم.
وقتی اومدم آپت رو دیدم الان دارم به خودم بد و بیراه میگم که کاش کاش کاش زنگ میزدم.
الان بهتر نشدی

میگما مزاحما هم میخوای بفرست پیش من. خودت میدونی من چقدر قشنگ از پس مزاحم برمیام ( شکلک مسخه کردن خودم )

سلام آجی جونمممم

منم انقدر دیشب اتفاقاً تو فکرت بودم .. گفتم ای بابا چرا از این خبری نیست

آخی آجی خسته نباشی عزیزم .. هم سرکار میری هم رانندگی

نه بابا این حرف ها چیه ..

هرکس یه جوری گرفتار دیگه

باشه انتقالشون میدم به تو

khastgah سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ

مردم آزار بی ادب

ماسک تاثیر گذاشته؟؟؟

بی اهدب

فعلاً یه روز تازه زدم

جز تو تمومه دنیا پر سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ


اخییی.. ایشالا بهتر شی خانومی.. چه دکتر باحالی..

مرسی عزیزم

آره بابا .. دکتر عمومی .. اما اندازه 6تا متخصص حالیشه

نازنین سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ http://naziyenima.blogfa.com

اره ثنا ماسک عالیه
ایشا... که خوب میشی
یعنی من رو به قبله هم باشم شربت بخور نیستم همیشه هم که سرماخوردگیم طول میکشه همه سرم غر میزنن که شربت نخور بمیر:دی

ایشاالله ..

پس عین مامان من میمونی اونم هیچکس حریفش نمیشه شربت بخوره ..
اما خب واقعاً اوضاع گلوی من بدجور .. شربت هم که عین زهر میمونه

من و هسملی سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ http://manohasmali.blogfa.com

آخه؛ امیدوارم زودتر خوب بشی عزیزم؛ مراقب خودت باش، روزه می گیری گلوت بیشتر خشک میشه دیگه!!
اون مزاحمتم خیلی خله که هر دفعه یه زمان زنگ می زنه! هی هی [نیشخند]

ممنون عزیز دلمم .
آره مامانمم میگه دیر خوب شدنت به خاطر روزه است ..
آره بابا .. معلوم نیست کدوم دیوانه روانی هستش

مهدی و هنگامه سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام ثنا جان
خدا بد نده
می بینم که سرما خوردی
ان شالله که زود خوب بشی
روزه برات ضرر نداره ؟
گفتیم یه یادی از گذشته ها کنیم واسه این اون آپ را نوشتیم
در مورد این که گفتی فکر می کردی ما از نت آشنا شدیم
نه این طوری نیست

سلام هنگامه جونم ..
نه والا سرماخوردگی نیست .. نمیدونم چیه

نپرسیدم ضرر داره یا نه حقیقتش

مهسا سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ http://asheghanehayemanoto.blogfa.com

ایشالا زودتر حالت خوب شه عزیزم

مرسی گلم

راستی تو نمیخوای آپ کنی ؟؟؟

صحرا چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ق.ظ

سلام ثنا جونم....
خیلی دلم برات تنگ شده عزیزم....
دیدی بالاخره تموم شد...
این همه دوست داشتنه من به کجا رسید؟!!!!
ثنا خیلی برام دعا کن عزیزم...
ایشاله که تو هم زودی خوب شی

سلام صحرا جونمم .. خوبی ؟؟

نمیدونم والا چی بگم نباید میزاشتی به اینجاها برسه

محتاجیم به دعا

مینا (جیگیلی) چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.jigiliweb.blogfa.com

سلام ثنا جونم.

عزیز دلم چرا مواظب خودت نبودی؟!

احتمالاً حساسیت فصلی هست.

اما عزیزم به نظر من به جای ِ اینکه این همه وقت سحر قرص بریزی توی شکمت یه چند روزی روزه ات رو بخور تا خوب بشی.

دیشب واسه همه ی دوستای عزیم دعا کردم.

مواظب خودت باش.

بوس بوس.

سلام مینایی .. خوبی ؟؟

نمیدونم .. آخه فصل تابستون حساسیت نداشتم تا حالا

ایشاالله حال مامان تو هم زود زود خوب بشه

نیلو پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ق.ظ

به امید ِ بهبودی :)

مرسی

نیلو پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ق.ظ

اون میس کاله هم کار ِ منه :) دسم رو شد خواهر ؟!

نکن این کارارو

الف پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام
میگم قبلنا ماسک بودا

حالا دیگه هر جور میدونی

انشاالله زودتر خوب شی
منم تا چند روز پیش گلوم خیلی درد میکرد الان بهترم

سلام عزیزم ..
آره این مدل 2010
وای زودی قرص بخور تا خوب بشی

صحرا جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام عزیزم....
حالت بهتره عزیزم؟!!!
ثناااااااااا.... تو رو خدا دعا کن بتونم تحمل کنم.

سلام صحرا جونمم .. مرسی گلم ..
میتونی عزیز من .. مگه چی شده که نتونی تحمل کنی ..
این حرف ها رو نزن .. اینم بخشی از زندگیت .. میگذره و میشه تجربه

یه کوچولو و آقاییش جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

دختر 2 ساعته دارم میخونم این ماکس چیه :))
از دست تو..
خواهر من هم همش سرفه میکرد آخر فهمیدیم به بوی سیگار حساس بود..از بس تو بچگیاش یخ میخورده!
حالا بهتری؟


آره عزیزم بهترم
نه این گفت یه نوع ویروس حساسیت زا هستش که جدیداً وارد بازار شده . مراقب باشین

مدی شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ http://madikhanoom.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنونم
دعای قشنگی بود
راستی برای سرفه هات شربت آویشن یا جوشونده ی آویشن معرکه است

سلام عزیزم

باشه میگیرم و میخورم .. مرسی خانومی

باران شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام آجی
الان خدافظی کردیما.....میخواستم برم لالا گفتم بیام اینجا هم نطقی کنم!
درد و بلات بخوره تو سر دشمنت الهی.بمیرم چت شده تو!!!
حالا داروهاتو بخور زودی خوب بشی
منم دعا کنا
راسی بازم مرسی بابت همه چی
فدات
شب خوش

خوش اومدی آجی

آره اجی .. ایشاالله زود خوب میشم

کاری نکردم که عزیزمم

فلفل شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ق.ظ

سلام ثناجون،
ای بابا خدا بد نده.
ولی این حساسیته. مخصوصا توی شهریور حساسیت خیلی شیوع داره. خیلی سرفه کردن بده :(( واقعا آدم اذیت می شه. امیدوارم هرچه زودتر خوب خوب بشی.

سلام عزیزم ..
آره اما اوج حساسیت بهار هستش .. این ویروس جدیدیه اومده

مرسی گلم

صحرا دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام ثنا جونم....
سعی میکنم بهش فکر نکنم ولی....
گفت که برمیگرده....

قاصدک دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ http://neveshteham4u.blogfa.com

آجی بهتر شدی ؟
راستی من کلی بهت حسودی کردمااااااااااااااااااااااااااااا . آجی باران علتش رو میدونه !!!

یکم بهترم آجی جوونمم

من و هسملی سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ http://manohasmali.blogfa.com

خوشحالم که موفق شدی گلی، خدارو شکر

مرسی عزیزم

✿آرامیس✿ سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ http://rainbow-love.blogfa.com

سلام ثنا خانوم خوبی؟
دیگه به ما سر نمیزنی بی معرفت خانوم!
ایشالا زود خوب شی
منم یه مشکلی دارم که هی زیاد سرفه م میگیره
مثلا پسته که میخورم یا تخمه ی کدو یا نخودچی
خورده هاش ته گلوم میمونه میخاره هی سرفه م میگره
هرچی آب میخورمم نمیره پایین لامصب!!!
توام ایشالا خوبه خوب میشی

شما آپ بفرما آرامیس خانوم .. میایم ما هم
سلام عزیزم .. خوبی ؟
مرسی عزیزم

یک دانشجوی پزشکی سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

سلام.ظاهرا مشکل ریدرتون حل شده خدا رو شکر.

سلام ..
نه هنوز متاسفانه

نیلو و احسان سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.eshgh-ba-to.blogfa.com

سلللللام اجی مهربونم شطولی؟
اخ نگو از این مزاحما که به شدت میدرکمت
مشکل ریت خوب نشد اجی جونی؟ایشالله زود خوف بشی
بووووووووووس
زود به زود اپ کن دیگه

به به چه عجب نیلو خانومی
هنوز نه آجی
چشم

قاصدک چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ق.ظ http://neveshteham4u.blogfa.com

آجی گلم بابت اون زحمت برا آجی باران منهم یه عالمه تشکر میکنم. واقعا زحمت کشیدی . یه دنیا بووووووووووووووووس

ثنا دیگه میترسیدم ازت تعریف کنم. گفتم الان یکی بهم میگه اگه میخوای تعریف کنی خب برو وب خودش.
خب اومدم. دم آجیم گرم. بابا کارت حرف نداشت. آخرش بود. آخر فلش بود.
نظیر نداشت.
جیگر خودمییییییییییی.

الهی بمیرم که دل آجی بارانمون رو شکوندن .
چقدر خوب بود که تو بودی و آرومش کردی.

راستی واااااااااااااااااااااای فدای دوتاتون بشم که بین نظرا برا منم دعا کرده بودید.

آجی جونم کاری نکردم که .. خودت میدونی خیلی ساده بود .. آخه نمیخواستم حجمش بره بالا
ایشاالله آجی امتحانت رو قبول بشی .. خوب بدی .. نفر اول بشی
فکر نکنی قولمون یادم رفته

امین چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ

عیدتان مبارک
:)

شما کجایی که عید شده ؟

فلفل پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام ثناجونم،
حالا خوب شدی؟ اگه خوب نشدی بیام ویروسا رو بزنما :دی

سلام عزیزم ..
نه هنوز خوب نشدم .. بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد