عروسی های تجملاتی

تو وبلاگ یکی که همیشه میخونم دیدم از یه عروسی رویایی نوشته منم تا حالا 2 بار نصیبمون شده و از این عروسی های رویایی و پر از اسراف رفتم حالا یکیشون رو براتون میگم :


پارسال تابستون بود که رفتیم عروسی تو یکی از باغ های مخفی اطراف کرج بود اونم به خاطر ارکستر غیر مجازی بود که داشتن ..

تا وارد شدیم قبل از ورود به باغ اصلی اولش حال گیری میکردن و موبایل های دوربین دار رو می گرفتن و بعد به یه حیاط کوچیک می رسیدیم که وسط این حیاط یه فواره کوچیک بود که از این فواره کاکائو بیرون میومد و یه خانمی کنارش ایستاده بود و بیسکوئیت و کیک تعارف میکرد که اگر می خواستی میگرفتی و زیر کاکائو می چرخوندی و میل میکردی ..

اون طرف تر هم 4 تا میز چیده بودن و بساط قلیون و اینا به راه بود ..

دم در ورودی سالن 4 تا ظرف خیلی بزرگ گذاشته بودن که توی هرکدوم انواع شکلات و مغزه و اینا ریخته بودن ..

روی هر میز هم یه جام خیلی خیلی بزرگ گذاشته بودن و تو این جام آناناس و میوه بود و با تزئین گل های سفید که خیلی قشنگ بود ..

بعد هم دو تا عکس از عروس و داماد پخش میکردن و بعد ارکستر شروع کرد به خوندن و دیدیم بله علیشمس و ساسی مانکن و یکی دیگه اسمش یادم نیست شروع کردن خوندن و دیگه همه اون وسط در حال تخلیه انرژی بودن .. ما هم نشستیم و نگاه کردیم

بعد از همه این مراسم کیک رو آوردن که این کیک روی سه تا طبقه بود .. اما سه تا طبقه ای که روی هم نبود و روی نرده های فرفورژه کنار هم با گل تزئین شده بود و گذاشتن جلوی عروس ..

بعد این ارکستریه گفت همه بشمارید از 10 تا 1 .. همه شمردن و بعد به یک که رسید عروس خانوم و داماد کیک رو بریدن و یهو همه اون گلا همراه با یه عالمه فشفشه و اینا ترکید و پخش شد تو هوا ( مثل این لحظه های جام جهانی که کاپ ور میبرن بالای سر :))  )

این لحظه اش رو من خیلی دوست داشتم .. فوق العاده بود

شام هم که دیگه همه چیزی بود

حالا جدا از این چیزایی که گفتم و خواستم اینجا ثبت بشه که داشته باشم میگم اگر هرکدوم از این عروسی ها خواستید بگید منم دعوت کنید بیام دیدن این مجالس رو کلاً دوست دارم ..

توی عروسی اینا که همش میگفتن کار گل آرایی و تزئینات و کلیپی که از عروس و داماد تو مجلس پخش شد از آقای داریوش و دوستان است

آخرش هم ما چشممون به جمال این آقای داریوش روشن نشد ..


اون یکی عروسی که رفتیم پسر و دختر دو تا از کارمندای وزارت امور خارجه بود و توی تالار وزارت امور خارجه بود و حسابی عروسی سنگین و پرخرجی بود که البته الان عروس و داماد تو کانادا ساکن هستن .

اونو بعداً میگم

نظرات 16 + ارسال نظر
خانمی و آقایی عاشقش سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

ایمیلمو دوباره دادم گلم
آپم ثنا جون

آزاده سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://hamsarivaman.blogfa.com

به به . ایشالا همیشه به این نوع عروسیا. دلمان بسی خواست.

آره ما هم دلمان میخواهد دوباره

نازنین سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ http://naziyenima.blogfa.com

خوب اینارو میگی من - بی جنبه هم دلم میخو.اد از این عروسی هااا ولی پولشو نداریم :-دی میخوای شما عروسیتو اینجوری برگزار کن ماهم بیاییم یه فیضی ببریم :-دی

بذار من دوماد رو پیدا کنم اگر دیدم اوضاع مالیش خوب بود میگیرم
فعلآً دوماد نداریم

خانمی و آقایی عاشقش سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ

من میلم باز نمیشه اصن.شاید مشکل pc هس

پس هروقت ایمیلت باز شد بهم بگو ..
مشکل از ایمیلت هستش

خانمی و آقایی عاشقش سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

ایمیلم 2تاش باز نمیشه.بیخیال شدم ثنا.نوموخوام

باشه هرجور راحتی ..
هروقت درست شد بهم بگو

مینا (جیگیلی) سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.jigiliweb.blogfa.com

من تاحالا از این مدل عروسی ها نرفتم!

تماشاش جالبه .

ستاره سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.jigiliweb.blogfa.com

سلام عزیزم
من ستارم تازه یه وب واسه خودمو مهردادیم درست کردم
اولین آپمم گذاشتم که مختصری از شرحه حالمه
زودبیاگلم
خیلی دوس دارم تو اولین کسی باشی که واسم کامنت میزاری
اگرم خواستی منو بااسمه منو مهرداده آرزوهام لینکم کن شماهم بگو لینکت کنم
دوستدارم دوسته جدید
منتظر ردنگاهه مهربونت میمونم
بای

سلام ستاره خانوم ..
چرا آدرس وبت رو اشتباهی گذاشتی ؟

خانمی و آقایی عاشقش سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

ثنایی چرا تو لینکات نیسم؟

تو چند ماهه به دنیا اومدی ؟
گودر خراب بود .. ایشاالله فردا اوکی میکنم

خانمی و آقایی عاشقش چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

۹ماهه
ثنا همه میگن نوشته هام زرده.مشکی میکنم همرو اونجور که گفتی
باز میگن زرده.
چی کنم

صبر کن تست کنم

مینا (جیگیلی) چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ق.ظ http://www.jigiliweb.blogfa.com

سلام ثنا جونم.

از کجا متوجه شدی با وی پی ان نظر گذاشته؟

سلام مینایی
از IP عزیزم .. بلاگ اسکای آی پی نظر دهندگان رو همون لحظه میزنه

خانمی و آقایی عاشقش چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ

میبینم که هنوز تو لینکت نیسم
شعرم خشمله؟

ستاره پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://http://jigaramtoii.blogfa.com/

سلام عزیزم من اومدم دوباره دعوتت کنم وب اشتباهی پیش اومده بود که رفع شد
اگرم خواستین بگو رمزه پوسته خصوصیمو بهت بدم
منتظرتم عزیزم

کلوب فان پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.cloob-fun.blogfa.com

سلام خوبی؟
امید وارم همیشه خوب باشی
اومدم ازت دعوت کنم به وبلاگ ما بیای و از مطالب وبلاگ ما استفاده کنیم هرچی بخوای داریم[نیشخند]



راستی نظر بده که ندی ناراحت میشما[ناراحت]

راستی خبر تبادل لینکا بده اگه موافق بودی مارا با:

█◄وبلاگ تفریحی کلوبــــــ فان►█

لینک کن و بعد توی نظرات بگو تا با چه اسمی لینکت کنم[قلب]



رای یادت نره ها جیگررررررررررررررررر[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

خانمی و آقایی عاشقش پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام ثنا جون.آمارگیر گذاشتم.

خاستگاه پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ

نکنه داری برای داشتن همچین عروسی برنامه می چینی

اما صرفا شاهد بدون حضور فعال در وسط صحنه که نمی شه
اینهمه انرژی اختکار م یکنی که چی بشه؟

به به چه عجب .. میگفتی یه گاوی گوسفندی شتری چیزی زمین میزدم

حضور فعال هم میاریم .. مهم تر از همه اینه که دوماد نداریم

ندا جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://http://www.nedmts.blogsky.com/

خیلی زیبا یود ... خیلی خوب مینویسی ..

اگر دوست داشتی یه سری هم به من بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد