مشورت کردن ..


منتظـــر ارســال ســوتی‌هــای شـــما در وبلاگ میثمک هستیـــم

فقط تا آخرین روز اسفند ماه وقت دارید ؛ Meysamak.blogfa.com


سال نود هم داره تموم میشه .. امسال خداروشکر برای من خوب بود .. اتفاقات امسال رو تو یه پست جداگانه میزارم ..


برای یک موضوعی دلم میخواست مشورت کنم اینجا .. چون اکثراً متاهل هستند و مثل اون سری میتونن کمکم کنن .. این پست بعداً پاک میشه ...


برید ادامه مطلب

پاک شد .. 
نظرات 30 + ارسال نظر
توت فرنگی پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ http://ruzegaran.persianblog.ir/

حالا مگه زشت بود ؟
بابا بیخیاله آهنگ !
خودش اگر مشکل نداره آهنگ گوش میده و کلن با اینکه توی خونت آهنگ بزاری بیخیال باش شب عروسیت
البته یکی واس من آمده بود خوب خانوادش چادر بودن و مشکلات داشتم با چادر واسه همین ردش کردم.
ولی هرچی قسمت باشه همون میشه توکل به خدا کن انشاا... هر چی صلاحه و خوشبختیت رو میرسونه همون بشه انشاا...

این یکی نه بد نبود

کلاً از بیخ اهل اهنگ نیستن توت فرنگی

آخه این قسمت رو من یکم فلسفه اش رو نمی فهمم ..

مریم پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ق.ظ http://negare82.blogfa.com

ثنا جون اگه شرایطشو می پسندیو دوست داری بهش منطقی فکر کن
حست درست میگه به نظر من هیچ چیزو فدای یه کار پیش پا افتاده نکن
هر کسی میتونه تعقیر کنه حتی خود تو
اینم بگم و تمومش کنم خیلی رو منبر رفتم طولانی شد
خانواده ی همسر من و حتی خانواده ی خود من مذهبی هستن شدید ولی من تمام کارای که دوست دارمو انجام میدم اوناهم منو همینجور که هستم قبول دارن همه چی بستگی به رفتار خودت داره در طولانی مدت
این فقط نظر من بود صلاح کار خویش خسروان دانند

آره .. اینم هست ..

البته مریم جون من با این حرف که هرکسی میتونه تغییر کنه مخالفم .. یعنی اصلاً با این طرز فکر که بعد از ازدواج آدم ها میتونن تغییر کنن کمی مشکل دارم

خب اینجوری اختلاف پیش نمیاد ؟

فلفل پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ق.ظ

گفتی بریم ادامه مطلب ولی همین جا نوشته بودیا!
والا اگه خود آقاپسر هم آهنگ گوش نده یه خرده سخت می شه. یعنی این شاید نشون می ده که علایقتون و فرهنگتون خیلی با هم فرق داره که بعدا ممکنه کمی توی زندگی اذیتت کنه. تو بخوای آهنگ گوش بدی برقصی واسه خودت شادی کنی، سینما بری... ولی ایشون هیچ علاقه ای نداشته باشه و حتی خوششم نیاد. خب یه کم خوب نیست.

اما اگه خودش اینطوری نیست و به هم بخورین، به نظر من اینکه شب عروسی تون چی می شه خیلی مهم نیست. مهم اینه که با این خانواده که بعدا با هم خیلی رفت وآمد دارین می تونی کنار بیای یا نه. دوسشون داری؟ باهاشون احساس صمیمیت می کنی؟ می دونی چون آهنگ گوش ندادن یه سری چیزای دیگه رو می تونه معنی بده. البته می تونه هیچ معنی ای هم نده ها.

بهرحال اگه من باشم زود جواب رد نمی دم. اول می ذارم دقیق بفهمم که چه طور خانواده ای هستن بعد تصمیم می گیرم.

آره رمز نداشت ..

نه خب میدونی بعضیا فقط آهنگ رو گناه میدونن .. خیلی راحت تهمت میزنن و غیبت میکنن و دروغ میگن اما فقط آهنگ گوش نمیدن که گناه نکنن .. من خودم با این تفکر مشکل دارم .. البته نمیگم اینا اینجورین ها ..
مرسی فلفلی .....

راضیه پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ http://2629.blogfa.com/

سلام ...
به نظر من که جواب مثبت بده

عروس ما هم شرطش این بود که اهنگ نباشه عروسیش! ما هم قبول کردیم....تازه اصلا عروسی اهنگ باشه نمیرن!! که اینشو منم قبول ندارم! ولی خب در کل که نگاه کنیم الان داداشم خیلی راضیه... ماهم دوستش داریم.. ببین من که خواهرشوهرم دارم میگم دوسش دارمااا...یعنی مشکلی پیش نمیاد

ولی هر جور که خودت میدونی
راستی چند سالته ثنا جون؟!

راضیه جون انقددر دنبال آدرس وبلاگت گشتم .. گمش کرده بودم .. خداروشکر که اومدی

آخه من فامیلمون یجورین که میدونم اگر چنین عروسی داشته باشم همه اح و پیف میکنن و خیلی میخوره تو ذوقم

منم اخلاق گندی که دارم برام خیلی مهم دیگران چی پشت سرم میگن

دارم کم کم میرم تو 22 ..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

من که تحملش رو ندارم چقدر راهنمایی مفیدی کردم برات

دمت گرم .. یک کلام .. ختم کلام

پری پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

من که تحملش رو ندارم چقدر راهنمایی مفیدی کردم برات

رها پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ http://mahlagh13@yahoo.com

ثنای گلم سلام.راستش قبل از دیدن ایمیلت هم تصمیم داشتم نظرم را بگم.هر وقت آپ کنی سر میزنم.مگر رمزی باشد و نخوانم گلم.اما خواستم اول کاملا فکر کنم و اهم ومهم بعد...طبق نص اسلام ازدواج تکمیل کننده دین است.بنده جسارت نمیکنم.اما بد نیست اگر خدای ناکرده موسیقی غنادار هم گوش میکنی سببی پیش بیاید و ترک کنی...مطلق موسیقی حرام نیست عزیز دلم.ا
اما دیدم از نظر خودت بقیه شرایط این آقا خوب است.فاصله سنی/شغل مناسب/واز همه مهمتر کهمن واقعا قایلم که یکی از رموز خوشبختی است همگونی خانواده هاست

سلام رها جان .. باعث افتخار من که شما وبلاگم رو میخونی .. اما ایکاش همیشه نظرت رو بهم بگی .. که ضعف و قوتم را بیشتر بشناسم ..
رمز هم برات یه بار ایمیل کردم .. دوباره ایمیل میکنم

آره از این جهت هم خودم یکم فکر کردم .. چون گاهی شده واقعاً کارم بدجور گیر کرده چند روزی آهنگ گوش ندادم کارم خیلی راحت راه افتاده ..و فهمیدم یجورایی این کارم زیاد مورد رضای خدا نیست انگاری

البته هنوز اصلاً جدی نیست .. اما خب من طبق عادتی که دارم خوب فکرامو میکنم و بعدش اجازه میدم خانواده ها آشنا بشن ..

رها پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://mahlagh13@yahoo.com

این همگونی آینده درخشان تری را برایتان رقم میزند و ممکن است از بین چندین خواستگار یکی با این مشخصات باشد.
از سوی دیگر خوب است که همدیگر را ببینید و جلسه ای خانوادگی هم باشد.صحبتها خیلی باعث شناخت بیشترو انتخاب بهتر میشود .
اما خواهرانه میگویم به خاطر آهنگ و موسیقی آینده ات را تباه نکن.اصلا این را یک هشدار بدان.مگر موسیقی یک تفنن و تفریح نیست؟چرا باید این تفنن و تفریح آنقدر مهم باشد که در مهمترین تصمیم زندگیت تا این حد موثر باشد عزیز من؟گاهی بعضی امور آنقدر حایز اهمیت هستند که بتوان کمی برایشان قربانی داد.

شما درست میگی .. اما با این نفس چیکار کنیم که بدجور باهامون مقابله میکنه ..

از لحاظ خانوادگی خیلی موقعیت خوبی دارن و من چون بابام یه شخصیت نظامی داره سخت خیلی کسی رو میپسنده .. حس میکنم اینا که یکم معروفن و خانواده خوبی هستن مورد قبولش باشن ...

پس حرف و حدیث فامیل رو چیکار کنم رها جون ؟

رها پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://mahlagh13@yahoo.com

در ضمن شما به من لطف داری شما دعا کن که ما خوب باشیم.ممنون که قابل دونستی

شما مثل خواهر بزرگم میمونی و همیشه تونستم از راهنمایی هاش استفاده کامل رو بکنم

باران _ محسن پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://vesaleshirin.blogsky.com/

سلام آجی جونم
آجی ببین نمیدونم چطوری بهت بگم...اولش که آدم میخواد ازدواج کنه فکر میکنه یه چند تا موقعیت خوب که طرفش داره دیگه بسه و چشمشو رو بعضی چیزا میبنده(البته درستش هم همینه چون همه که خوب ـ خوب نیستند)اما من میخوام یه چیزی را بهت بگم
ببین همین آهنگ گوش نکردن ممکنه یه موضوع کوچیک باشه ولی خوب نشون دهنده ی یه چیزای بزرگ هم هست!!
من خودتو تقریبا میشناسم اما خوب نمیدونم خانوادت چطورین...تو باید خیلی فکر کنی!!
مثلا اگه یه روز این خواستگار واسه من میومد من قبول نمیکردم چون میدونستم اصلا بهم نمیخوریم...مثلا کسی که گوش دادن به یه آهنگ ساده را گناه میدونه خیلی حساسیت های دیگه هم داره و مطمئنن من نمیدونستم باهاش کنار بیام!!تو باید خوب این آقا و خانوادش را بشناسی(اونایی که میگن خودش فقط مهمه اشتباه میگن خانواده هم خیلی تاثیر داره اون سالها با این خانوده بزرگ شده و تغییر دادنش خیلی مشکله)ببین طرز فکرش چطوریه...ببین مشکلش فقط آهنگ گوش دادن یا شروط دیگه ای هم داره!!خوب این جور شخصیتا اعتقادشون با ما زمین تا آسمون فرق داره!!نمیدونم آجی ....امیدوارم هرچی صلاحته همون بشه!

سلام آجی جونم .. خوبی ؟

آجی من خودمم خیلی سخت قبول میکنم اما چون اینها یکم از لحاظ فرهنگی خیلی بالا هستن و پرستیژ خاصی دارن یکم خواستم بیشتر درموردشون فکر کنم ..

آره آجی همه اینایی که میگی درسته .. باید بپرسم

باران _ محسن پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http://vesaleshirin.blogsky.com/

آجی من یکی از دوستام مثل خودم بود! شوهر که کرد همسرش و خانوداه اش فوق العاده مذهبی بودن....دوستم الان شده از اونا که فقط یک چشمشون پیداست!!(و از اونجا رابطمون تیره شد چون من دیگه باهاش راحت نبودم و برام غریبه شده بود!)البته خودشم دیگه دوست داره ها...یعنی دوستم شد مثل اونا!!
پس وقتی یه جورایی از نظر فرهنگی فرق میکنین باید یه طرف مثل اون یکی بشه و خودشم به اون باور برسه تا دیگه هیچ مشکلی پیش نیاد....همش به خودت بستگی داره عزیزم!!
الهی قربونت برم کی بشه تو عروس بشی من کلی بذوققققققم

آجی من اونجوری هم اصلاً دوست ندارم چون نه خانوادم میپسندن نه خودم ..
من خودم همیشه تاکید دارم از نظر فرهنگی و موقعیت شغلی خیلی باید بهمون نزدیک باشن که خب اینا تو موارد دینی یکم فشرده تر هستن

حاللاااا مونده آجی .. کی بشه من بیام بیمارستان دیدنت موقع زایمان

نیلو پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

دعا کن چیزی نباشه .
مایع سیاه رنگ بیرون نمیاد . اما دردناکه و متورم ..
باید حتما برم دکتر

قربونت برم چیزی نیست نترس عزیزم .. فقط زود برو دکتر که با دارو همه چیز رفع میشه

آزاده پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

سلام ثنایی. خوبی؟ میبینم کم پیدایی پس حسابی سرت شلوغه. خب این موضوع میتونه از چند جهت مطرح بشه. اول اینکه خود پسره هم دقیقا این عقاید رو داره یا فقط خانوادش آهنگ گوش نمیدن. بعد ببین این آهنگ گوش ندادنشون ریشه در چی داره؟ یا اینکه چه نوع آهنگی رو گوش نمیدن!(البته این سوالا رو میتونی از پسره هم بپرسی). به نظر من زود ردش نکن. یه کاغذ وردار یه ستونش رو مزایاش بنویس و یه ستونش رو معایبش بنویس. بعد واسه هر خصوصیت بسته به اهمیتش و کم اهمیت بودنش یه نمره بزار و در آخر جمع کن ببین کدوم ستون بیشتره. احساس میکنم این موضوع خیلی به تفاوت فرهنگ برنمیگرده. و نمیشه از روی این موصوع گفت که طرف فرهنگش به من میخوره یا نه.حالا باید شرایط دیگه رو هم ببینی بعد قضاوت کنی. امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری.

سلام آزاده جونم .. خوبی ؟

نه بابا .. اصلاً خبری نیست هنوز که سرم شلوغ بشه

آخه من با دوتا از اعضای خانوادشون برخورد دارم خیلی آدم های خوب و باکلاس و خوش مشربی هستن و واقعاً خوشم میاد ..
حس میکنم از لحاظ فرهنگی بهم نزدیکیم .. حالا تو این مورد نمیدونم والا ..

باید بازم بیشتر فکر کنم و مشورت کنم باهاتون ..

میس سون پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

داداش منم آهنگ گوش نمیداد الان آنتن دارن!!
اگه فقط مشکل اینه خعلی راحت حل میشه این که موضوع مهمی نیس :)

آره خیلی ها اینجورین ..

خب به قول بچه ها این میتونه سر منشاء چندتا مشکل بزرگ تر باشه

مریم جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ق.ظ http://negare82.blogfa.com

ناخوداگاه تعقیر پیش میاد مثلن من خیلی از اخلاقای همسرمو گرفتم اونم همینطور
من اونارو کلن کن فیکون کردم ثنا جون

آره اینجوری هم هست مریم جون .. اما تغییر کامل که امکان پذیر نیست

راضیه جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://2629.blogfa.com/

ثنا جون مرسی لینک کردی(ایکون بوسه)

وظیفه بود خانومی

شب شراب جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.shila1120.blogfa.com

به نظر من گوش دادن آهنگ یه اصل اساسی تو زندگیه..

نه بی شوخی میگم..این نشونه ی اینه که ممکنه بعدها از لحاظ اعتقادی دچار مشکل بشین..

یعنی چی آخه..آهنگ گوش نمی دن..اصلا نمی تونم هضمش کنم..

راستی خانومی می تونم رمزتو داشته باشم..؟

ووووو ببین کی اومده

آره من خودمم اگر حالم خیلی بد باشه با آهنگ خیلی بهتر میشم یا اگر خیلی تو خاطرات گذشتم غرق بشم آهنگ خیلی میتونه کمکم کنه ..

آره حتماً برات میزارم

راستی منم همیشه خاموش میخونمت ها

راضیه مامان ثنا کوچولو شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ

بوسه

فرستادم

راضیه مامان ثنا کوچولو شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

ثنای عزییزم ما دقییقا از چنین خانوادهای هستیم یعنی توی عروسیامون اصلا اهنگ نمیذاریم .عروسی من عین یک مهمونی برگذار شد . اتفاقا باید خوشحاال باشی به خدا من هر وقت تو عر.و.سی میرم به خودم افتخار میکنم وقتی میبینم عروسی ها این قدر ناجوور برگذار میشه ممکنه ادم اونشب خییلییی دلش بخوادولی خودت میدونی چقدر گناه میشه شب ااول زندگی .ایا امام زمانمون راضیی؟من واقعا بهت علاقه مندم .الهی بهترین تصمیم رو بگییری.دقت کن هرچه ایمان طرف کامل تر باشه خوشبخت تر میشی.در مورد اخلاق با اطرافیان. احساساتش که خیلییی مهم.بعضی از اقاییون فوق بی احساسن.تند خو نبوودن و اینا خیلیی تحقیق کن.

مرسی مامان ثنا کوچولو

آره خودمم دارم فکر میکنم حتی میشه از اون خرج های گزاف عروسی زد و یه جشن نامزدی سنگین گرفت و بقیه اش رو رفت سفر .. البته این برای موقعی رو دارم فکر میکنم که اگر طرف مقابلم با این شرط کنار نیاد و قضیه جدی بشه .. نه برای الان ..

قربون شما برم .. ممنون از اظهار لطفتون

آره دقیقاً منم از بی احساس بودن و بی جنبه بودن خیلی بدم میاد

راضیه مامان ثنا کوچولو شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ

ثنا جوون البته اینو بگم من خییلییی دلم میخوااد گناهو به طور کل ترک کنم.یعنیی همش از خدا میخوام که توفیق ترکشو بهم بده. ولی توی خانوادهههای مذهبی اینجور ادمها هم پیداا میشن که فقط از بین گناها چسبیدن به اهنگ.یک نمونش تو ذهنم که خیلییی زوورم میااد ازش. ولیی در کل اگه ما بتونییم فرهنگ گناهنکردن تو عروسی رو روااج بدییم خیلی با ارزش .همه گناها رو ما باید ترک کنیم ولی این یک گناه اجتماعی هم محسوب میشه.در ضمن همه ادمها ممکنه هزاران گناه بکنند شما باید با خود طرفت صحبت کنی که اهل ترک گناه باشه نه اطرافیانش. ببخشید اصلا انشام خوب نیست

درسته عزیزم .. آره منم خیلی دیدم که بعضی ها فقط دور همین آهنگ رو خط کشیدن و کلی گناه دیگه هم میکنن ..

خواهش میکنم .. شما که عالی مینویسی

راضیه مامان ثنا کوچولو شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ

به خدا نمیخوام ادعای مومن بودن بکنما منم روزاانه خییلییییییییییییییی گناه میکنم فقط سعیم بر انه که کمتر گناه کنم همیین و موفق هم نمیییشم .این نظرم جهت معرفی من بهت بوود عزیز دلم.

اختیار دارین شما .. مطمئناً موفق میشید و الان هم خیلی از هم دوره ای های خودتون جلوتر هستید ..

خوشحالم که خواننده خوبی مثل شما دارم

نیلو شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

یعنی چی خب؟!
مذهبی ان که کلا آهنگ گوش نمیدن؟!
میدونی خیلی تعجب کردم .. خیلی هــــــــا ..
من یکی که اصلا نمیتونم حتی فکر کنم به همچین ازدواجی ..
خب الان چون من تو یه خونواده کاملا آزاد بزرگ شدم و نمیتونم با همچین مسائلی کنار بیام ..
خود دانی ثنا ..

نه مذهبی اونجوری که فکر میکنی نه ..

منم خودم نمی تونم خب کنار بیام .. شاید من چون تیپم یکم ساده است اینا همه فکر میکنن خیلی مثبتم

من کنار تو پر از آرامشم شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.our-diary.persianblog.ir

آجی خودت هم میدونی ازدواج بزرگترین ریسک و تصمیم زندگی هر کسی هست پس چون دیگه کل زندگی بعدت میشه باید خیلی جنبه هاش رو دقت کنی مخصوصا چیزای کوچیکی که شاید بعدها خیلی مسئله بزرگی بشه...
یه سری چیزا خب ملاک برا ازدواج هست مثل مهمترین چیز همین با خانواده بودن، از نظر خانوادگی و فرهنگ بهم نزدیک بودن و ملاکهای دیگه که برا هرکسی متفاوته مثل میزان تحصیلات شغل و ...
ولی به نظرم موضوع اعتقادی و اینکه چقدر بهم از این نظر نزدیک هستید و چیزایی مثل اینا شاید خیلی مهمتر از شغل و تحصیلات باشه چون خب شغل و تحصیلات میتونه کمک به زندگی بهتر باشه ولی تضمین ۱۰۰ درصد آرامشت نیست تو اگه با ۱آدم از نظر مالی و تحصیلی خیلی بالا ازدواج کنی ولی همیشه سر چیزایی تو زندگی که تفاهم ندارید بحث و جدل داشته باشید یواش یواش آرامشتون تو زندگی از بین میره و اون شغل و تحصلات نمیتونه کمکی کنه ...
به نظرم الان اگه میبینی تمام شرایطش خوب و پسندیدی حتما خیلی جدی و مفصل راجعبه مساله اعتقادیتون باهم حرف بزنید. چون همین 1 آهنگ گوش ندادن کوچک شاید بتونه بزرگترین مساله تو زندگیت بشه مثلا اینکه تو توی خانوادت مهمونیاتون آهنگ باشه و شوهرت هیچ وقت باهات هیچ جا نیاد و توهم نذاره بری یواش یواش باید دور همه رو خط بکشی یا اینکه شب عروسیت اگه اهل آهنگ و جشن هستید اون شب تبدیل به 1 شب نشه که فقط خاطره بد تو ذهن خودت وخانوادت بشه و شاید همین زمینه ساز مشکلات اعتقادی بعد از اون هم بشه... اگه احساس میکنی این موضوع اونقدرا برات مهم نیست که همون اول باعث نه گفتنت بشه ، پس بشین باهاش حسابی حرف بزن که ریشه و علت آهنگ گوش ندادنش تو چیه ؟ در چه حد مذهبی هست؟ و...
ولی در کل من خودم اگه کسی بخواد منو عوض کنه هیچ وقت قبول نمیکنم دیگه. اگه بخواد پوششی که الان هستم اعتقاداتم در این حدی که هستم و هر چیزی که هستم رو بگه که عوض کن قبول نمیکنم چون این موضوع برای من خیلی مهمه...

آجی جونم با حرفات موافقم و اکثرش رو که تو اس ام اس بهت گفتم ..

منم با این عقیده که میشه یک نفر رو کامل عوض کرد خیلی بدم میاد واقعاً و همینطور که دوست ندارم کسی ذره ای با این امید باهام ازدواج کنه که میتونه خصوصیات منو به طور کامل تغییر بده .. تغییر دادن با تکمیل شدن به نظر من فرق داره آجی ..

یسنا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام ثنا جونم. آخ جون این میثم ذلیل مرده سبب خیر شد من وبت رو پیدا کردم.
همش 22 سال!!!! من فکر میکردم 27-8 باید باشی.
خوب چرا با خودش نمیحرفی.
ببین خودشم این مدلیه اگه نیست که دوتایی با هم کلی حال میکنین و شب عروسی میگذره یه جوری جسته و گریخته.
ولی اگه خودشم این مدلیه...به نظر من قبول نکن یعنی چی آهنگ نبض زندگیه و کلی انرژی داره!

سلام عزیزم .. چه عجب میثم یه کار خوبی کرد

همه فکر میکنن 28 سال یا 29 هستم یسنا نمیدونم چرا ؟

آره .. خودش هم که مهم .. اما خب من از قبل خواستم با این قضیه کنار بیام ببینم میتونم هضمش کنم یا نه ..

نیلو دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

بابا ول کن
خودم برات شوهر پیدا میکنم
تو بگو چه مدلی .. چه تیپی .. مدل چند باشه
نه بابا با تیره انگار ۱۲ سالمه!

ای بابا راضی به زحمت نیستم

همین تیره خیلی خوبه اما فکر کنم انقدر تنوع طلبی زودی عوضش کنی

توت فرنگی دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ http://ruzegaran.persianblog.ir/

ولی یک چیزی من بهش اعتقاد دارم اونم اینکه خداییش اگر دو طرف از نظر مذهبی تو دو سطح مختلف باشن آخرش دعوا میشه

بازم منو معاف کن از این نظر چونکه عروسی سر نگیره مثل من بشی میگی تــــــــــــــــــــــت تقصیر تو بود من ازدواج نکردم هنوز

منم از عواقب این نصیحت هام می ترسم واسه همین پیشنهاد نمی دم

سال نو هم مبارررررررررک جیگر منی دوست جونمی دوستت دارم

آره .. کلاً اختلاف فرهنگ و عقیده مهم تر از اختلاف مالی هستش...

نه بابا راحت باش من تقصیر تو نمیندازم

عید تو هم مبارک دوست جان پرروحیه و بانشاط

جوجوک چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ http://arteen.mihanblog.com

زندگی 50-50 است عزیزم
آدم 100% ایده آل وجود نداره
خواسته هایت را شفاف بهش بگو
از اون هم بخواه که بگه
هر چند توی زندگی خواسته هایتون مشترک میشه
بهترین ها را در سال جدید برایت آرزومندم
هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز

سلاااااام دوست قدیمی

درسته .. همه چیزهایی که میگی دوستم

من هم سال خوبی رو برات آرزو میکنم

توت فرنگی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ http://ruzegaran.persianblog.ir

یک چیز بگم منو نمی زنی ؟
رمزت رو باز گم کردم
البته این سری دیگه به جان خودم مینویسمش یک جا مطمئن گم نشه
آخه تقصیر هم ندارم ها ! ویندوز عوش کردم همه رمز هام رو گم کردم فقط ماله شما نبود

بچه جاااااااااااااان



الان میام واست میزارم عزیزم

من و اطراف من.. یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ http://mylife89.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟
آدرس وبلاگ قدیمی رو هنوز عوض نکردی؟!
خونه یه خانوم کوچولو و همسری جونش...

این آدرس جدید رو گذاشتم و اینکه من رمز ندارم :(..

و یه سوال دیگه این آپ بودن وبلاگ بقیه چه جوریاس؟!

منتظرم

سکوت چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ب.ظ

تو اطلاعاتی ؟؟ همه جا رمزه

نه بابا هر پستی یک هفته یا بیشتر آزاده .. بعدش رمزی میشه .. رمز هم به دوستان تقدیم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد