تصور من از ماهاان

سلام بعد از دوماه و اندی


ثنا خانوم الان مشغول کار و دانشگاه و خواندن منابع کنکور ارشد هستند


تابستان امسال که ترم تابستونی گرفتم و تو گرما و دهن روزه رفتم سرکلاس و همه خستگی ها و زحماتش رو به دوش کشیدم تا مهر که میشه با یک انرژی مضاعف برم سمت خوندن ارشد و دیگه خلاصه بترکونم ..


اما غافل از اینکه همون موقع هایی که تو تابستون و تو شور گرما و دهن روزه هی میرفتم سرکلاس و سرکار و بین راه و تو اتوبوس و تاکسی و اینا همین انرژی های مضاعف که روشون حساب کرده بودم برای مهرماه ذره ذره آب میشدن و مثل عرق میریختن از سر و روم الان که مهر شده میبینم واقعاً هیچ توانی ندارم و خیلی خیلی خسته ام ...

الان که باید بگم ای دل غافل


البته برای اینکه یه تکونی به خودم بدم 1 هفته پیش رفتم و ماهااانی شدم ..


فقط کافیست ماهااانی شوید


البته تصور من از این موسسه ای که انقدر تبلیغات داره و تو تی وی ترکونده یک چیز دیگه ای بود .. حس میکردم از اول که برم و وقتی که ماهانی بشم دیگه کارت دانشجوییمو میدن بهم و میگن شما دانشجو شدید و این بود معنی جمله " فقط کافیست ماهااانی شوید"


اما اون روز که رفتم یه مقدار پول ازم گرفتن و یه کارتن بهم دادن که توش 12 تا کتاب بود که وقتی اومدم خونه رسماً کتف و کول نداشتم دیگه ..

بعد حالا هی منتظر برنامه خوندن شدم و مشاوری چیزی ....

که دیدم نخیر .. خبری نیست ... دوباره رفتم موسسه و گفتن شما فقط پول کتاب دادی و مثل این میمونه که اومدی کتاب فروشی و کتاب خریدی .. خودت هم برو بخون :)))


اگر مشاوره و اینا میخوای پول جدا بده ... تو دلم گفتم خب من طریقه کار موسسه شما رو از ارواح سرگردان باید بپرسم ؟؟ تو که منشی هستی باید منو راهنمایی کنی ..


خلاصه که یک مقدار دیگه پیاده شدم .. باز هم منتظر زنگ مشاوری چیزی شدم .. دیدم نخیر


دوباره رفتم موسسه :)))  یک آدرس اینترنتی بهم دادن و گفتن همه چیز اینجا هست خودتون برید بخونید


خلاصه که با یک سایت جامع و کامل خودشون رو راحت کردن و خود داوطلب باید مدام تو سایت دنبال برنامه آزمون و اینا باشه ... سایتشون خیلی جامع و کامل هست اما به نظرم برای کسی مثل من که شب خسته و نالان و کوفته از سرکار یا دانشگاه میاد دیگه نه وقتی هست نه توانی که بره کلی آئین نامه تو سایت بخونه و هی به مشکل بربخوره و هی زنگ بزنه منشی موسسه .. شاید یک راهنمایی دقیق تر همون موقع ثبت نام یا چندتا تماس تلفنی بهتر بود ..


به هرحال بدونید اگر ارشد قبول نشدم یکی از علت هاش همین هست


به قول شبکه یک  "  نامه تمام "

نظرات 20 + ارسال نظر
site01 چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ http://www.site01.jof.ir

47856320325آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.jof.ir

راضیه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ http://2629.blogfa.com/

سلاممممم

ئه مگه تازه دانشجو نشده بودی..تموم کردی درستو؟ منم شاید سال دیگه کنکور ارشد دادم

من کاردانی به کارشناسی بودم

امسال هم بده تستی .. با سوالات آشنا بشی خیلی خوبه

آزاده پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

سلام خانم دکتر. چیه خب؟ ماهانی شدی رفت. ارشد هم که گرفتی .. دیگه رفتی تو فاز دکترا. بابا ای ول. آفرین به تو.
میخوای من مشاوره بدم بهت؟ میدونی که چی بهت میگم. تازه تو زندگیت جلو هم میوفتی. حالا خود دانی.
ثنا جون یه بار میخوام بیام همرات دانشگاه. هم فاله هم تماشا .در صدد ادامه تحصیلیم...

خانوم دکتر سلام بی معرفت ..تا من زنگ و اس ام اس ندم از تو خبری نمیشه ها

بیا یه روز ببینمت مشاوره هم بده

ادامه تحصیل تو دانشگاه ما ؟؟؟

قاصدک سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.abrisham.blogfa.com

سلام همشهری.خوبی؟
به به ماهاهههانی خانوم
منم یه بار سنجش تکمیلی نوشتم فایده نداشت

سلام .. شما خوبی ؟

کلاً تبلیغاتی که میکنن خیلی بیشتر از واقعیت هستش

بانو s پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

من که رمز نداریممممممممممم چکار کنیم

حداقل یه نشونی از خودتون میذاشتید

توت فرنگی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ http://ruzegaran.persianblog.ir/

بره بابا من یک کتاب سفارش دادم بعد از سه هفته رفتم میگن که ما چون سافرش هامون کم بوده واسه شما رو نفرستادیم

منم رفتم از مغازه بیرون کتاب رو خریدم با قیمت کمتر اصلا موسسه ذاقارتی می باشد هیش خوشم نمیاد از این موسسه

الهــــــــــــــــــــی که قبول شی ارشد دلم خنک شه که دوست جونم قبول شده

آره خیلی بی نظم هستن .. به من هم هنوز یک کتاب ندادن بعد از اینهمه وقت

الهی که دوتایی باهم قبول بشیم

همدم سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ق.ظ

سایه چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ http://saye31.blogfa.com

ثنا جان معلومه کجایی؟؟؟

راستی رای دادمااااااا..خیلی نانازه

من همینجام سایه جووون .. فقط مثل خودت یکم حوصله آپ کردن ندارم

مررسی عزیززم

توت فرنگی چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://ruzegaran.persianblog.ir/

آقا من رفتم رای دادم ، حالا چقدر میدی ؟

یه بووووس گنده

مامان پاتمه دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://avash-sadeghi.persianblog.ir

سلام ثنا جون
عمرا تبلیغ این خواهر زاده جیگرتو بذارم تو وب!!!
رقیب سر سخت پسری منه نیمیشه براش تبلیغ کنم
یعنی چیییییییی؟؟ خواهر زاده اس داری تو؟؟؟ چرا انقدر خوردنیه؟؟؟
بوسش کن برام

فکر کنم دوتایی باهم بیان بالا

منم عمراً تو شمارش رای ها واسه آوش کاری کنم پاتمه جون

نی نی ما هم به پای آوش و آویسا شما که نمیرسه اون دوتا رو هم از طرف من ببوس

مامان نازنین سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://hanie2012.blogfa.com

سلام عزیزم
از وب میثمک اومدم اینجا
این نینی خوشگلتون اسمش چیه ؟ وبلاگ داره؟ هزار ماشالا خیلی جیگره خدا حفظش کنه براتون

سلام عزیزم .. خوش آمدی

اسمشو اونجا نوشتن ... حسام ..

نه وبلاگ نداره عزیزم
قربونت چشمات خوشگل میبینه

mary چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

salam azizamm. kheyli vaght bud webet naumade budam ama didam hamsh hamin 1 post gozashtii.
..eishaala hatman ghabul mishii..
tehran zendegi mikoni are?bomie tehranii?
eishaala hamishe shad o salamat o movafagh bashii
ahange webet ham harf nadare..

سلام مری جون .. خوبی عزیزم ؟

آره بومی هستم ..

آهنگ وبم ؟!!!! من که آهنگ ندارم رو بلاگم

مینا یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.manbau.blogfa.com

سلام ثنا جونم.

معلومه که یادمه...خوبی عزیز دلم؟

فکر نمی کردم توام شرایط منو داشته باشی یا تجربه کرده باشی.

خیلی سخته....

فقط خدا بهمون کمک کنه.

لینکت کردم عزیزم.

خصوصی واست جواب دادم مینایی

خانم کوچولوی آقاییش دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ http://khanoomi-aghaii-love.blogfa.com/

سلام ثناااااااااااااااااااااااااااااااااا
ووووووووووووووی خدا منم آتوسا
عاشقانوه های دو معشوق:*********************

سلاام عزیزم .. خوشحالم کامنتت رو میبینم . از این طرفا !

اوضاع خوبه ؟ خوش میگذره ؟

سپیده عمه آریانا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ http://littleangle.persianblog.ir

سلام عزیزم
خسته نباشید بابت مسابقه تصویری کوشولوها . خیلی زحمت کشیدید . الهی همیشه شادو سلامت و موفق باشید .[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

سلام خانومی ..

خواهش میکنم عزیزم .. کاری نکردم که

saji چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام ثنا جان.
خسته نباشید از شمارش رای ها.
امیدوارم کنکورت رو خوب بدی! منم همدردت هستم و دارم اماده کنکور میشم مثلااااا!!!
دعا میکنم با رتبه عالی جایی که می خوای قبول شی

سلام همکار جان

شما هم خسته نباشی

ایشاالله تو هم رتبه خوب بیاری و یک رشته عالی قبول بشی

mary جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ

saaalamm.shokr manam khubamm.
sry alan fahmidam ahange webe baran bude dariush dastaye to.akhe miduni man hamishe miam webe to az tarighe linke baran miiamm.safhe baran baz bude bad linke to ro baz kardamm.1 laze fkr kardam ahange webe to hasteshh..

آهاااان

آخه تعجب کردم دیدم بلاگ من که آهنگ نداااره

راضیه پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ http://2629.blogfa.com/

سلام چطوری؟

ثنا جون قصد آپ کردن نداری؟!بنویس ببینیم چی کارا میکنی؟!

چشم مینویسممم

لیلی جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ http://sohre1370.blogsky.com

سلام
من خواهر لیلام...توروخدا اگه از دوستاش اصفهانیش کسی رو میشناسید که باهاش دوسته خبرم کنید .... گم شده!!!

???? لیلا کیه ؟؟

فلفل سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

سلم ثناجونییییییییییییییی چطوری آبجی؟ سخت مشغول خوندن برای ارشدی ها!؟ خسته نباشیییییییییییییییی

سلااااام فلفل جوووونم .. خوبی ؟؟؟

نه بابا ارشد کجا بود امتحانای خودم شروع شده عزیزم ..

تو چیکارا میکنی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد