سکانس 1

زندگی میگذره .. مثل همه زندگی ها گاهی بر طبق میل و گاهی هم بر خلاف میل ..


اما خداروشکر میکنم که همیشه و همه جا هوامو داره ..


ترم بعدی درسم تموم میشه و میشم خانوم مهندس آی تی این مملکت


دارم برای ارشد میخونم .. البته رشته ام رو عوض کردم .. کمی خوندم و الان که نزدیک امتحانات شده دیگه همشونو گذاشتم کنار و فقط میخوام رو درس های خودم تمرکز کنم ..


-- چند سالی بود که دلم میخواست برم اعتکاف اما هیچ وقت جور نمیشد .. امسال با اینکه سه شنبه امتحان دارم اما ثبت نام کردم و اگر قسمت بشه میرم ..


--- تصمیم بزرگی هم که گرفتم اینه که این 3 روز موبایلمو خاموش کنم   :دی


+ امیدوارم از لحظه های اعتکاف بتونم به خوبی استفاده کنم و این سه روز جزو سکانس های شیرین زندگیم ثبت بشن ..

سکانس های زندگی

تقریبا یک سالی هست که دیگه اینجا مثل سابق آپ نمیشه


اما تصمیم گرفتم که دیگه مثل سابق بنویسم و نزارم اینجا خاک بخوره


میخوام دوست های جدید و خوب پیدا کنم و تعداد وبلاگ هایی رو که میخونم افزایش بدم ..


به امید اینکه تند تند بیام و از سکانس های زندگیم بنویسم