تصور من از ماهاان

سلام بعد از دوماه و اندی


ثنا خانوم الان مشغول کار و دانشگاه و خواندن منابع کنکور ارشد هستند


تابستان امسال که ترم تابستونی گرفتم و تو گرما و دهن روزه رفتم سرکلاس و همه خستگی ها و زحماتش رو به دوش کشیدم تا مهر که میشه با یک انرژی مضاعف برم سمت خوندن ارشد و دیگه خلاصه بترکونم ..


اما غافل از اینکه همون موقع هایی که تو تابستون و تو شور گرما و دهن روزه هی میرفتم سرکلاس و سرکار و بین راه و تو اتوبوس و تاکسی و اینا همین انرژی های مضاعف که روشون حساب کرده بودم برای مهرماه ذره ذره آب میشدن و مثل عرق میریختن از سر و روم الان که مهر شده میبینم واقعاً هیچ توانی ندارم و خیلی خیلی خسته ام ...

الان که باید بگم ای دل غافل


البته برای اینکه یه تکونی به خودم بدم 1 هفته پیش رفتم و ماهااانی شدم ..


فقط کافیست ماهااانی شوید


البته تصور من از این موسسه ای که انقدر تبلیغات داره و تو تی وی ترکونده یک چیز دیگه ای بود .. حس میکردم از اول که برم و وقتی که ماهانی بشم دیگه کارت دانشجوییمو میدن بهم و میگن شما دانشجو شدید و این بود معنی جمله " فقط کافیست ماهااانی شوید"


اما اون روز که رفتم یه مقدار پول ازم گرفتن و یه کارتن بهم دادن که توش 12 تا کتاب بود که وقتی اومدم خونه رسماً کتف و کول نداشتم دیگه ..

بعد حالا هی منتظر برنامه خوندن شدم و مشاوری چیزی ....

که دیدم نخیر .. خبری نیست ... دوباره رفتم موسسه و گفتن شما فقط پول کتاب دادی و مثل این میمونه که اومدی کتاب فروشی و کتاب خریدی .. خودت هم برو بخون :)))


اگر مشاوره و اینا میخوای پول جدا بده ... تو دلم گفتم خب من طریقه کار موسسه شما رو از ارواح سرگردان باید بپرسم ؟؟ تو که منشی هستی باید منو راهنمایی کنی ..


خلاصه که یک مقدار دیگه پیاده شدم .. باز هم منتظر زنگ مشاوری چیزی شدم .. دیدم نخیر


دوباره رفتم موسسه :)))  یک آدرس اینترنتی بهم دادن و گفتن همه چیز اینجا هست خودتون برید بخونید


خلاصه که با یک سایت جامع و کامل خودشون رو راحت کردن و خود داوطلب باید مدام تو سایت دنبال برنامه آزمون و اینا باشه ... سایتشون خیلی جامع و کامل هست اما به نظرم برای کسی مثل من که شب خسته و نالان و کوفته از سرکار یا دانشگاه میاد دیگه نه وقتی هست نه توانی که بره کلی آئین نامه تو سایت بخونه و هی به مشکل بربخوره و هی زنگ بزنه منشی موسسه .. شاید یک راهنمایی دقیق تر همون موقع ثبت نام یا چندتا تماس تلفنی بهتر بود ..


به هرحال بدونید اگر ارشد قبول نشدم یکی از علت هاش همین هست


به قول شبکه یک  "  نامه تمام "