شمـــا چطـــور ؟؟ (۲)

من میدونم قیمت اینترنت دایل آپ خیلی رفت بالا ..


شما چطور ؟؟


بله خبری بود که امروز به دستمون رسید ... قیمت اینترنت دایل آپ یه افزایش ناگهانی داشت ( در حدود 5 برابر یا 6 برابر)

گفتم بیام اینجا بگم تا دوستان دایل آپی باخبر باشن اگر ایندفعه قبض خونشون منفجر شد نترسن

واقعاً خیلی دیگه صرف داره همه برن ADSL بگیرن .. درسته باید شارژ کرد .. اما هم سرعت بالا داری و هم هزینه کمتر میدی .. پایین ترین سرعت ADSL که 128 .. میشه ماهی 9 تومن تقریباً .. که تازه 128 از دایل آپ سرعتش خیلی بالاتره ..


گفتم تا دوستانی که دایل آپ دارن باخبر باشن

دوتا تولد و یک عقد

سلام .. تعجب نکنین .. آره خودمم که دوباره آپ کردم   خب این آپم جشن واسه دوتا آجیای گلم هستش ..


14 مرداد که تولد آجی باران عزیزم بود و همون روز هم روز عقدش بود و 18 مرداد هم که تولد آجی قاصدک  عزیزم هستش .. که من گذاشتم بین 11 تا 18 این جشن رو توی وبلاگم بگیرم که به هردوشون تبریک بگم

میدونین چیه من خودم دارم به این نتیجه میرسم که دوستان دنیای مجازی یه جوری یه معرفت خاصی دارن و یه جوری خیلی باصفا هستند و محبت زیادی دارن .. من که الان 3 تا دوست دارم که باهاشون خیلی خیلی صمیمی هستم و در حد اینکه از همه چیز هم باخبریم .. دوتاش که این آجیای گلم .. یکی دیگه هم که تقریباً 2 سال هست باهم دوستیم .. البته دوستای باصفا و صمیمی هم زیاد دارم که خود شما هستین دیگه ...

من که دوستای دنیای واقعیم همه تک تک دارن ازدواج میکنن و وقتی هم که ازدواج میکنن دیگه دوستاشون رو فراموش میکنن .. حالا بگذریم ..

قرار شد تو این پستم تولد آجی بارانم و اجی قاصدکم رو و پیوند آسمونی آجی بارانم و عشقش رو تبریک بگم ..




تولدت مباااااارک آجی خوب و مهربونم .. باران عزیزم





و ...


تولد مهربون ترین و دوست داشتنی ترین آجی خودم


آجی قاصدک تولدت مبارک عزیزم



و ...


پیوند آسمونی آجی عزیزم و خوشگل خودم که خیلی دوسش دارم


HaPpY WeDdiNg BaRan & MoHsEN



تجربه مادری

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.