پایان سال 91 ...

امسال برای من خیلی خیلی زود گذشت .. به حدی که وقتی مادرم خبر داد که هفته دیگه از فوت فلان فامیل یک سال می گذرد من همینجوری بودم   و به مامانم گفتم مگه همین چند ماه پیش نبود که فوت شد !!!!


گذری به سال 91 :


تو اردیبهشت ماه مسیر زندگی من رنگ و بوی دیگه ای گرفت


و جهت زندگیم عوض شد و مسئولیتم نسبت به زندگی بیشتر شد ...


تابستان امسال واسم خیلی سخت بود !! یکی از نازنین ترین مردهای فامیل را از دست دادیم که هنوز هنوز کلمه " خدا بیامرز " را نمی تونیم پسوند اسم این مرد نازنین قرار بدیم :(


سختی دیگر تابستان امسال هم میرسه به ترم تابستونی و گرما و دهن روزه رفتن سر کلاس اونم چی !!! ساعت 2 ظهر ...  شما فقط یک لحظه تصور کن !!!


دیگه اتفاق خاصی مد نظرم نیست تا زمستان ...


تو اولین ماه این فصل سرد تونستم برم تولد یکی از بهترین افراد زندگیم که برای من روز بیادموندنی شد


و باز هم اتفاق خاص دیگه ای نیفتاده ..


برای همتون سالی خوب همراه با بهترین اتفاق ها آرزو میکنم ..

نظرات 6 + ارسال نظر
سایه سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ http://saye31.blogfa.com

ثنا جان..سال نوت پیشاپیش مبارک خانومی...ایشالله که سال جدید دیگه اتفاقای بد به سراغتون نیاد..سال خوب و خوش و پر از خیر و برکت..لینکت کردم...

مررسی سایه جووون

همچنین برای شما خانومی

ا..مگه تا حالا لینکت نبودم ؟

پرتابه شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ http://partabeh.com

سلام ثنا جون
نوروزت مبارک ...
من یکی از اعضای پرتابه هستم. می دونی بعضی وقتا یه سری حرفا هستن که نه می شه تو وبلاگ نوشتشون ( یعنی به اندازه ی یه پست وبلاگ نیستن) و نه دوست داری از بین برن...
من اومدم بهت بگم که پرتابه دقیقا جائیه واسه این حرفا یعنی می تونی تو پرتاب های 198 کاراکتری همه ی حرفای مینیمالت رو بنویسی
ما تو پرتابه کپی پیست نمی کنیم و خوشحال میشیم که تو هم بیای تو جمع ما و از نوشته هات بهره مندمون کنی...
منتظرتیم

ممنون .. میااام حتما

mary دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

salam sana azizamm..
bade koli vaght umadam webet didam faghat hamin ye up esfand kardiii
eydet mobarakkk
sale kheyli khubi dashte bashiii..az khoda mikham esmsal sale baravarde shodane arezuhat bashe
va
tavalodett mobarak
hamishe shad o salamat o movafagh bashiii
bazam tavalodet mobarakk
booos bOoOOoSss

سلام مری جووون ..

مرسی عزیزم به خاطر آرزوهای قشنگت ...

واسه تبریک تولد هم مرسی خاانومممییی

هنگامه سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ق.ظ http://mehr0007.blogfa.com

سال خوبی داشته باشی .....................

مرسی عزیزم

من کنار تو پر از آرامشم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ق.ظ http://our-diary.persianblog.ir

سال ۹۲ برات بهترین باشه آجی جونم
همش همش هم همونجور که اولین ماه فصل سرد رفتی ۱ جایی بیشتر و بیشتر بتونی بری
انشالله دیگه هیچ اتفاق بدی تو زندگی هیچ کس نیفته

همچنین برای تو آجی جووونم ..

ایشاالله .. بتونم شیک بشم

شیوا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ http://masireeshgh89.blogfa.com

سلام ثنا جانم .... ممنونم از تبریکت خانومی...
بهترنی ها روب رات ارزو دارم ... توام به یاد من باش تو این شب قشنگ:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد