اعلام برنده ها و ارسال جوایز

جواب مسابقه محلـــــــــــه همراه با مراسم اهدای جوایز


کلیک کنید




رمز عین همیشه .. همونیه که همیشه مطلب میخونین

*********************************

خط خطی هاااا

وان ( 1 ) : تصمیم دارم الان زنگ بزنم سوپری محله و لیست خرید بدم پیکش بیاره

لیست خرید من : یک بسته آدامس شیک

نظرتون چیه ؟؟  ( اگر زنگ نزنم The GiRL نیستم )



2. (توو ) به نظر شما چطوری میشه فهمید یک پشه خانوم است یا آقا ؟؟ که وقتی میخوای بکشیش اگر خانوم است که آروم ضربه ای نثارش کنی و اگر آقا است محکم بزنی پس کله اش   یا میشه پشه خانوم رو آروم هدایت کرد به یه مسیر دیگه ...

آه و قاه

زد حال از همه جا و از همه رنگ ( ورژن 1.2 نسخه بتا )

1- خیلی بد که کلی تیپ و قیافه آماده کنی و بخوای بری شب پیاده روی همراه با دو به همراه پدر .. میری دم در توی کوچه وایمیسی که بابات بیاد و داری توی اون لحظه آهنگ های گوشیتو مرتب میکنی و یه دفعه میبینی که بابات از پشت آیفون میگه : بیا بالا امشب نمیریم ..

من :                                 دوتا پسر خوشتیپ و خوشگل و .. توی کوچه :


2- خیلی بد بیاری میشه که وقتی یک هفته تمام قرار ساعت 9 با سفور محترم شهرداری رو بری و اصلاً یک مورچه نر هم از توی کوچه عبور نکنه . اما یک شب که میبینی دو تا از اون موجودات نر جینگیل مینگیل وایسادن توی کوچه کلی آماده میشی که بری واسه ساعت 9 یهو دم در داییت از راه برسه و بگه خودم آشغال ها رو میبرم ..

من توی دلم : بر غیرت بی موقع دایی لعنت                    دایی : برو تو خونه


3- خیلی حال گیری میشه وقتی توی باشگاه کلی قیاقه به خودت گرفتی و یکی میاد و میگه :

ببخشید شما ازدواج کردین ؟    بعد با غرور تمام و صدایی رسا میگی : نخیر

یعد همون یاروئه میگه :  آخه دیدم انگشتر دستت مثل حلقه میمونه گفتم شاید متاهل شدین

بعد دوباره صداتو رسا تر میکنی و میگی : نه من هنوز مجردم ..

بعد دوباره همون یاروئه همون خود یاروئه میگه : از آشناییتون خوشبخت شدم .


من :               دوستم :    (چیه فکر کردی خواستگاره؟ )                    من : زهر مار


تمامی مطالب بالا جنبه طنز داشته و از تراوشات مغز خود نویسنده وبلاگ میباشد.برداشت هر گونه غیر قانونی از مطالب بالا پیگرد قانونی خواهد داشت . به طوریکه مطمئن باش پشیمون میشی چرا برداشت غیر قانونی کردی . 

.......

جواب مسابقه متعاقباً در پست بعدی اعلام میشود ..



نامه

دقایقی پیش متوجه شدم که مورد تهدید هسته**ای قرار گرفتیم ..


میخوام از هرکسی که از بلاد کفر به وب من میاد این نامه منو که به زبان اصلی هم است به جناب اوب#*اما برسونه


Hello Mr


I am a Javoon Az Iran. I Khastam Begam We Javoonaye Iran Hame Arezoo Darim ..

Why TO Mikhay Be We Hamle Koni ?

Haaan


We Hame Mikhahim Aroos Beshim Mesle ( BaRan & Dosst Joon & FelFel & LeilA & RonI & Khodam & MaDi & Saly Va ....  ) Va Kheilihaa Ham Want Daran Ke Doomad Beshan Mesle ( Amin

 

Mr .. Heif Nist You Mikhay Arezuhaye Maharo Nabood Koni


Akhe Why Mikhay In Karo Bokoni

 

Hooy Amoo Siahee Ba You Hastam Haaaa

Ma Hame Arezoo Darim


خب به ادامه مسابقه بپردازین دوستان در پست پایین .. از شرکت شما همچنان سپاسگزارم


مسابــــقه محـــــــله

مســـــــــــــابقه محــــــــــــــــله


یه چیزی تو وبلاگ یکی از بچه ها که همیشه خواننده خاموش هستم دیدم .. گفتم برای خودم هم بزارم .. جالب اومد واسم


یه سوال :


به نظرتون قیافه و ظاهر و تیپ من چطوریه ؟ چه حدسی میزنین ؟ تصورتون از من چه شکلیه؟

تبصره ها :

۱- آجی باران شما که منو دیدی حق راهنمایی ندارین  

2- حدسیات خود را بزنین .. من ناراحت نمیشم  ( شاید از نظر شما من کور یا کچل باشم .. خدا داند و شما )


3- به نزدییک ترین حدس به قید قرعه جوایز نفیسی ارائه میگردد .. از جمله :

( به دلیل اینکه اکثر خوانندگان وب اینجانب جوان های دم بخت می باشند )


1- 30 دستگاه انواع لگن و آبکش برای تامین جهازیه دختر خانوم ها ( آجی باران بدو اینا به درد تو میخوره ها که داری ثانیه های آخر دوران مجردی رو طی میکنی )


2- 1 دستگاه بخارشوی مارک دلونگی  ( محض اطلاع جوجو قناری جوون )


3- برگزاری ۶ عدد مراسم ازدواج شما تنها تنها با 2 میلیون تومان .. ( بله درست دیدید .. من ضامن میشم .. اینجا هم شعبه ای است از دفاتر ازدواج آسان )


4- پیدا کردن ۱ دانه تنها ۱ دانه ی دردانه همسر خوشتیپ ، خوشگل ، مامان ، مهندس ، پولدار ، خونه دار ، ماشین دار ، خانواده دار ، مهربون ، احساسی ، اکبند ، دست نخورده ُ خوش اخلاق 

( زیاد زور نزنین این جایزه فکر کنم به خودم میرسه ) ( البته رعایت حق شهروندی شعار ماست )


هدف پست : کمی دور هم بخندیم   

کلمات کلیدی : هِر و کِر ، قاه قاه ، خنده از ته دل ، ههه ههه



فعلاً به هرکسی که حدس میزنه یک افرین توی جوابش میگم و بعد امتیازاتون رو اعلام میکنم



با توجه به پرسش های مکرر شما همراهان گرامی   هر چندتا نظر که میخواهین بدین .. تعداد نظرات آزاد است ..


چهارشنبه 12 ظهر : طوری خوابم گرفته که هرکی ندونه فکر میکنه مثلاً ساعت 2 نصفه شب

خط خطی های ذهن من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.