تنهایی

نظرات 19 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ http://naziyenima.blogfa.com

وای ثنا منم اون شب که مامانینا رفتن و با خالم تنها شدیم داشتم دق میکردم انقدر گریه کردماااااا
ایشا... که حالت بهتر میشه عزیزم

باران پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ http://khateratemanoto.blogfa.com/

واااااااااااای با حط خودت نوشتی!چه جالب....منم میخوام!!خیلی باحاله
الهی من قربون اون دلت برم........چرا آخه عزیزم!!؟مشکلی پیش اومدهخوب ناراحت نباش منم غصم میخورما!!
میخوای پاشم بیام خوندتون پیشتون؟قول میدم اینقدر بخندونمتون که حسابی خوش بگذره

فلفل پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ

اینو خودت نوشتی؟

یک دوست پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ق.ظ http://neveshteham4u.blogfa.com

سلام ثنا جونم. سلام عزیزم. نبینم غمگین بنویسی ؟
تو تنها نیستی اینجا اینهمه دوست داری که خالصانه دوست دارن. یکیش خود من که واقعا با اینکه ندیدمت و نمیشناسمت ولی نمیدونم چرا اینجوری احساس نزدیکی بهت دارم. اینجوری دوست دارم. ( البته اگه من رو قابل بدونی )
گریه های شبونه . دل گرفته بی قراری تو وجود ما دخترا هست. منم خودم گاهی بدون اینکه دلیلش رو بفهمم دلم میگره دلم میخواد گریه کنم. فکرکردن به خیلی چیزا هم به این حال کمک میکنه. به چیزای بد فکر نکن. به تنهایی فکر نکن. اتفاقای بدی که شاید بیاد تو ذهنت رو بریز بیرون.
با خدا درد و دل کن واقعا اون بهترین دوستیه که هیچ وقت تنهات نمیذاره و همیشه باهات هست.
ثنا جونم به خدا آهنگ غمگین گوش کردن هم تو روحیه آدم تاثیر میذاره.
( یه شوخی ! هر چند وقت یه بار برو وب نیلو کنسرت میذاره شاد میشی ) بخند دیگههههههههههه
نبینم ثنا غمگین باشی .

راستی من عکسا رو ندیدم

مینا (جیگیلی ) پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.jigiliweb.blogfa.com

سلام ثنا جونم.

عزیزم آپم.

چرا حالت خوش ننیست؟

صحرا پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ http://eshgholiyeman.blogfa.com/

سلام ثنا جونم. منکه نتونستم عکسارو ببینم!!!
چی شده عزیزم؟!!!!

امین پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام
با یه توپ پر اومده بودم تو وبت که حسابی کولاک کنم ولی می بینم که اوضاع بی ریخته
چی شده ثنا جان
واسه کی داغونی ها؟!!!!!!!!!j
حوصله داری ها ثنا
ای بابا اومدیم که سر به سر کی بذاریم

ریحان پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ http://reyhan-mehdi.blogsky.com

سلام. هنوزم به یادشی دختر ؟؟؟؟؟
بله مگه میشه به یادش نباشی عشق اول یه چیز دیگس

راستی خیلی مشکوکانه گفتی اصلا نذارم بفهمه نگرانم چطور مگه ؟؟ تجربشو داشتی ؟

فلفل جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:44 ب.ظ

اوا ثنا کجایی؟؟

باران جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ http://khateratemanoto.blogfa.com/

آجی جونم تو هنوز برنگشتی.......!بسه دیگه به در شد این ۱۳!
اومدم تولدت را تبریک بگم عزیزم
البته بهت اس ام اس دادم!زنگم زدم که متاسفانه نشد با هم بحرفیم!
ببینم سبزه گره زدی که!!!!<
من واسه تو هم گره زدم!
فدات شم مامانینا نیستن خیلی مواظب خودت باشا.......شیطونی هم نکن!


باران جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ http://khateratemanoto.blogfa.com/

هرسال وقتی ...۱۳ فروردین...هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن
از خودم می پرسیدم
چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟....
و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو
با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ....

تولدت مبارک

باران جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم تولدت مبارک.

باران جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ



تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر...

تولدت مبارک...

باران جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و

سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او

خود زیباست، مظهرایستادگیست

سربه زیرو با نجابتست

تولدت مبارک

باران جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ

داره بارون میاد خوب که نگاه کردم.

.

.

.

هوا که ابری نبود...

.اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن......

آخه یکی ازشون کم شده

مهربون ترین تولدت مبارک

باران جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه

آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.

Happy Birthdey

باران جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک


باران جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !

مهربانم :


تولدت مبارک

باران جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

ها چیه خسته شدی؟!!!!!!
نخیر پررو شدی........
بسه دیگه
تنبل یه آپ میکردی به مناسبت تولدت
من دیگه برم
فدات شم آجی مهربونم
ایشالا عروسیت گلم
بوس بوس

من باید واسه خودم تولد بگیرممم :دی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد