مسابــــقه محـــــــله

مســـــــــــــابقه محــــــــــــــــله


یه چیزی تو وبلاگ یکی از بچه ها که همیشه خواننده خاموش هستم دیدم .. گفتم برای خودم هم بزارم .. جالب اومد واسم


یه سوال :


به نظرتون قیافه و ظاهر و تیپ من چطوریه ؟ چه حدسی میزنین ؟ تصورتون از من چه شکلیه؟

تبصره ها :

۱- آجی باران شما که منو دیدی حق راهنمایی ندارین  

2- حدسیات خود را بزنین .. من ناراحت نمیشم  ( شاید از نظر شما من کور یا کچل باشم .. خدا داند و شما )


3- به نزدییک ترین حدس به قید قرعه جوایز نفیسی ارائه میگردد .. از جمله :

( به دلیل اینکه اکثر خوانندگان وب اینجانب جوان های دم بخت می باشند )


1- 30 دستگاه انواع لگن و آبکش برای تامین جهازیه دختر خانوم ها ( آجی باران بدو اینا به درد تو میخوره ها که داری ثانیه های آخر دوران مجردی رو طی میکنی )


2- 1 دستگاه بخارشوی مارک دلونگی  ( محض اطلاع جوجو قناری جوون )


3- برگزاری ۶ عدد مراسم ازدواج شما تنها تنها با 2 میلیون تومان .. ( بله درست دیدید .. من ضامن میشم .. اینجا هم شعبه ای است از دفاتر ازدواج آسان )


4- پیدا کردن ۱ دانه تنها ۱ دانه ی دردانه همسر خوشتیپ ، خوشگل ، مامان ، مهندس ، پولدار ، خونه دار ، ماشین دار ، خانواده دار ، مهربون ، احساسی ، اکبند ، دست نخورده ُ خوش اخلاق 

( زیاد زور نزنین این جایزه فکر کنم به خودم میرسه ) ( البته رعایت حق شهروندی شعار ماست )


هدف پست : کمی دور هم بخندیم   

کلمات کلیدی : هِر و کِر ، قاه قاه ، خنده از ته دل ، ههه ههه



فعلاً به هرکسی که حدس میزنه یک افرین توی جوابش میگم و بعد امتیازاتون رو اعلام میکنم



با توجه به پرسش های مکرر شما همراهان گرامی   هر چندتا نظر که میخواهین بدین .. تعداد نظرات آزاد است ..


چهارشنبه 12 ظهر : طوری خوابم گرفته که هرکی ندونه فکر میکنه مثلاً ساعت 2 نصفه شب

نظرات 37 + ارسال نظر
من و هسمری سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://manohasmari.blogfa.com

من فکر می کنم فقط فکر می کنما چون خیلی وقت نیست که هم دیگرو می شناسیم!!! چشم و ابرو مشکی باشی با قدی متوسط!!‌ نزنی منو!!

آفرین ..

تینا سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ http://maneshghto.blogfa.com

سلاااااااااااام

ایوللللللللللل
خیلی چیز باحالیه هااااااا!
من حدس میزنممممممم
نه لاغری نه چاق
سفید پوستی چشمات مشکیه
موهاتم مشکی یه نه خرمیایی سیر
دیگهههههههههه
ممخاتم نرماله نه خهلی کوشولو نه خهلی بزگه

خوشجیل و موشجلییییییییییییییییییییییییییییی

آفرین ..

باران سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام سلام
برید کنار آجی بارانش اومددددددددد

باران بخدا لو بدی میکشمتت

باران سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ


خوب آجی خانم چند میدی لو ندم چه قیافه ای داری هاااااااااااااااا؟!
بچه ها من ثنا را دیدم هر کی میخواد جایزه ها را ببره بیاد وب من تا بهش بگم ثنا چه شکلیه!!
البته من مجانی آمار نمیدما.......حالا بیایید یه جوری با هم کنار میاییم!

تو یادت باشه که سه تا آمار پیش من داری هااا ..

نمیخوای یه نفری بفهمه که اون استاده مجرد بود .. هاننن ؟؟

باران سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ


ثنا چند میدی نگم کچلی؟!!!!!!وای وای بچه ها اگه ببینیتش!!!!دماغ داره این هواااااااااااااااااااااااااااااا!از دماغ من گنده تر!فکر کن چی میشه............مو که اصلا نداره!4 تا شوید چسبیده ته کلش!
لب داره لبوووووووووووووووووووو
ابروها پاچه!تا تو چشاش اومده!
الهی بمیرم بیچاره شوهرش......وحشت میکنه!!!

باران سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ

وای وای ببین کی اینجاستتتتتتتتتتتتتتت
چطوری آجی جونم!!!!!!!!
من بگم چادری هستی یا مانتویی؟!
بگم؟



بگم؟



بگم؟؟

تو رو من میکشممممممممممممم ..

وایسااااااااااااا ..

فعلاً بچه ها دارن روی قیافم مانور میدن .. نه روی تیپم ..

میام وبت تهدیدات لازم رو میکنم ..

باران سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ

نامردی اگر نظرهامو تایید نکنی...............
باید همشو تایید کنی
اگر نه میرم تو وب خودم مینویسم چه شکلی هستی

تائید میکنم .. همشو تائید میکنم ..

زن نیستم تائید نکنم :دی

باران سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

حالا اینو که شوخی بود!ولی اگر میخوایید تقلب کنید بیایید من میگم چه شکلیه

تو فقط بگوووو ..

منم آمارتو سر 4 ثانیه میرسونم به بعضی هااا

باران سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

ثنا این جایزه لگن آبکشا مال من!!!!مامان از حالا به فکر افتاده هاااااااااااا.خوب تو هم یه کمکی کن......گناه دارم!!!!

منو نکش


باشه نمیگم



محسن بی زن میشه هیچی نشده ها!!!!!!!!!!
ثنا من آرزو دارم نزار ناکام از این دنیا برم!!!!!!!!!!

باشه نمیگم!!!


فقط بدونید
آهای
آهای
آجی من ماهههههههههههههههههههههه
جیگررررررررررررررررررررررررررر
قلوههههههههههههههههههه
کبددددددددددددددددددددد
اصلا نمیدونید که یه تیکه جواهره درورش بگردم

پاچه خواری میکنی ؟؟

فکر کردی منم فامیل شوهرم ؟؟ :دی

باران سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ

هه هه چطوری میخوای برسونی مثلا آمار منو به بعضی هاااااااااااااااا

اون جایزه ازدواج آسان مال توئه :دی

یادته گفتم کجا دیدم ؟؟ :))

باران سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ب.ظ

خوب خونشونا که بلد نیستییییییییییی؟

اگه تا ۳ شماره دیگه قول ندی فوضولی نکنی به همه میگم چه شکلی هستی!!!!!!!!!!!!

خوب بزار سر یه چیزایی باهم به تفاهم میرسیم :دی

امین سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

اول بگوببینم هر نفر چندتا نظر میتونه بده
آجی باران که ۱۰ تا نظر داد چه خبر بابا :))
بهرحال
قد ۱۶۲ دقیق
مو مشکی
چشم و ابرو هم تقلب از (من وهمسری ) مشکی
تیپت چادری ولی نه چادری که فقط دماغ بیرونه
وزن ۵۶ کیلو
خوبه حال کردی
اینا رو نوشتم که امیدوار بشی والا من که میدونم قدت ۱۵۰ و وزنت ۷۵ و همیشه غل می خوری بجای اینکه راه بری
تو ماشین وقتی عقب می شینی به زور جای یه نفر دیگه باز میشه عینک ته استکانی می زنی و ...

آفرین ..

(میدونم نصف اینا تلافی بود :دی )

امین سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

آفرین نصف اولش تلافی بود :))

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ

ببین اون پسری که تو میگی وجود نداره ها...حالا از ما گفتن

من فکر میکنم موهای مشگی یه کوچولو مایل به قهوه ای تیره داری+چشماتم قهوه ای+پوست گندمی+صورت بیضی

آفرین .

مدی سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

نظر قبلیه که اسم نداشت من بودم

سالی سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ http://salijigmal.blogsky.com

به نظرمنم چشمو ابرو مشکی هستی...چاق نیستی اما لاغرم نیستی
کلا حس میکنم کوچولو موچولویی...اما دلت یه دریاست...به نظرم چشمات درشته...
بازم چیزی یادم اومد میام میگم...راستی درمورد اون مساله ای که گفتی...خیالت راحت من به خودمم نمیگم...چه برسه به این آقامرسی که به فکرمی...دوست دارم

آفرین ..

در مورد اون مسئله .. خیلی خوب کاری کردی عزیزممم ..

میدونستم دختر عاقلی هستی سالی جونمییی

یک دوست چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ http://neveshteham4u.blogfa.com

سلاااااااااااااام ثنا جونم. آخ جون مسابقه. ثنا اگه غلط گفتم الکی بگو نظر این دوست جون درسته من برنده بشم من محتاجم به جوایز ( البته به جز اون قسمت قرمز شوهرش ) میدونی که من چرا هنوز نرفتم خونه بخت آخه تو جهازم فقط لگن و آبکشش کم بود . منم که حساس تا جهازم تکمیل نباشه نمیرم خونه شوهر
به باران بگو اگه اون جایزه رو گرفت بده من دگهههههههههههه

خب حالا جواب :
قیافه خوب خوشگل و با نمک و یه جورایی از اینا که تو قیافشون مهربونی خاصی هست .
چشم و ابرو مشکی
موهات قهوه ای تیره
پوستت نه سفیده سفید نه سبزه
چشمهای شیطون و کمی درشت
بینیت معمولی که به صورتت میاد ( زیاد کوچولو عروسکی نیست )
لبات نه قیطونی نه قلوه ای (معمولی و قشنگ )
قد بین ۱۶۰ تا ۱۶۵
نه چاقی و نه لاغر لاغر

کلا خوشگلی دیگههههههههههه

باشه دوست جوون .. هرطوری شده من تورو برنده میکنم :دی

حالا میخوای برو خونه شوهر ما اون سی دستگاه رو واست پست میکنیم :))
آفرین...

فلفل چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ

به سلام مساااااااابقهههههههههه!
خوف به نظر منم کوچمولویی! ولی نه خیلیم کوچمولو! توپول خوشگلی :D چادری! چشم و ابرو مشکی، رنگ پوست هم نه خیلی سفید و نه سبزه! :دی
یه کمی هم بداخلاقی :)))))))
بگو آفرین!

آفـــــــــــــــرین

امین چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ

ثنا نامردی نداشتیم ها
قرار شده همه رو تایید کنی ها

من چیو تائید نکردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امین چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

خوبه
همون دیشب یه نظر گذاشتم شاید سند نشد
مشکلی نیست ثنا جان دوباره می نویسم

گفتم آخه نبود .. گشتم نبود ...

khastgah چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

من چون تازه امدم
چند روز دیگه می نویسم
اگه دیر نشه البته

نه به دلیل تقاضاهای مکرر مهلت مسابقه تمدید می شود :))

نازنین چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ http://naziyenima.blogfa.com

خوب ثنا جون یه جورایی تابلو شد که چشمو ابرو مشکی هستی
مممممممممم قدتم نه خیلی بلند نه خیلی کوتاه بهد به نظرم دختره خیلی ارومی هستی(این از نظر اخلاقی بود بید)
جایزرو بردم میدونم

آفرین ..

فرخ چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ http://chakhan.blogsky.com

حدس میزنم زیبایی ! اونقدر که میشه با دیدنت چند بیت سرود و تو رو در قالب عاشقانه ای داغ توصیف کرد !
این فتوای دلم بود ! شاید اگه عکس تو میدیدم خودم یه عاشقانه ی پر سوز برات مینوشتم ! اونهایی که با لودگی ازت نوشتند اشتباه کردند . من مطمئنم که زیبایی تو تحسین برانگیزه

میشه گفت پای این نظر دقایقی قاه قاه خندیدم ..

آخه تویی که اصلاً وب من نمیومدی و دفعه اولت هستش .........

دارینوش چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ http://Fly.blogsky.com

سلام.
مهم نیست چه شکلی هستی.اما خیلی نوشته با حالی نوشتی.[شکلک ریسه رفته از خنده]

ممنون..

مدی چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

آفرین یعنی چی؟

یعنی آفرین . :دی

میخوام رد گم کنم :دی

باران چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

یعنی حالا که من میدونم چه شکلی هستی نمیتونم تو مسایقه شرکت کنم!!!!!!!!!!!(عجیب از این شکلک خوشم میاد)
من جایزههههههههههه میخوام
میگما این نامه چی بود به آقای سیاه نوشتی.......بسی لدت بردیم!

نامه تهدید امیز بوود ..

هرچی میگیرمت میگه در دسترس نیستی !!!

مهدی و هنگامه پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام ثنا جون
عزیزم فردا تولد مهدی جونم هست
خوشحال میشم فردا تو جشنی که واسه مهدی می گیرم شرکت کنید
و با حضورتان جشن ما را نورانی کنید

فلفل پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ق.ظ

ثناجان راجع به نامه ات خواستم بگم که بده من می دم به شازده سر راه ببره بده اوباما :D
راستی کی گفته من قراره عروس بشم؟!!! :D

باشه .. بده ببره

آزاده پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://manonafasam.blogfa.com

اول از همه بگم از اون پست نامه خیلی خوشم امد و واقعا تو اوج ناراحتی از ته دل خندیدم.حالا برم پستای قبلتو بخونم ثنا جونم

خواهش میکنم آزاده جوون .

امین پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ

طبق خبرات ارسال شده از منبع مطمئن
ثنا خانوم مورد تهدید هسته ای قرار گرفته

از همین جا به تمامی استفاده کنندگان از سلاح های هسته ای اخطار می نمایم که در صورت ادامه تهدیدات
با اخم من مواجه خواهند شد
:))

شما خیلی زحمت نکش :))

یک دوست پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ http://neveshteham4u.blogfa.com

سلاااام ثنا جونم. خوبی؟ پس کی برنده مسابقه معلوم میشه ؟؟؟؟؟ من منتظر جایزه‌ام

وای ثنا خیلی انگلیشت فوله هااااااااا . زبان نیتو نیتو بود. یکم راحت تر مینوشتی آخه همون مخاطب نامه هم اینقدر انگلیسی حرفه ‌ای بلد نیست
کلی خندیدم خیلی باحال بود.
این سوسکه کنار وبت میاد من هر دفعه میام وبت هی اول میترسم فکر میکنم واقعا چیزی رو مانیتورمه

راستی حالت بهتره ؟

دوست جووون یکم باید مسابقه مهلتش بیشتر بشه .. تقاضاها زیاده اخه .

تعداد اس ام اس های ارسالی در روز خیلییه ...

دیگه چیکار کنیم دیگه .. انگلیسی که قوی باشه .. همین میشه دیگه :دی

آره من خوبم عزیزممم .. تو خوبی ؟؟

امین جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

بیاثنا جان
برنده رو انتخاب کن
میدونم خودم نفر اولم

زهی خیال باطل
:)) :))
باشه میام

sun-girl شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ق.ظ http://sun-girl.blogfa.com

سلام . من اومدم با یه اپ متفاوت .بیا مطمئننا پشیمون نمیشی

خواهشا اومدیم به همشون جواب بده . اینم یادت باشه که من محرم اسرارتم دوست من [لبخند]

ریحان شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ق.ظ

وای دختر من هر دفعه میام اینجا فکر میکنم این مورچه رو صفخه ی مانیتورمه

تو چندمین نفری هستی که اینجوری فکر میکنی :دی

khastgah شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ

من انصراف می دم
آخه فعلا چیری به ذهنم نرسید
اما کسی جایزه اش رو نخواست من هستم

با این کارشما میدون مسابقه برای بقیه گشاد تر خواهد شد ..

[ بدون نام ] شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ

قد ۱۶۰
نه سفید نه سبزه
وزن ۵۰
ابرو و چشم مشکی
موی بلند لخت مشکی
آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جوجو جونمم ؟؟

آفرین

من و هسمری شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ http://manohasmari.blogfa.com

برای پست بالاییته خدا خفت نکنه مردم از خنده با اون نامت!

ممنون عزیزمم .. :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد